til kamp mod fake-indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

L&V

Maja84 skriver:

nogle af jer som er imod cpr, har i andre forslag

Ja nu spørger jeg lige lidt direkte men hvorfor er de der fakes så stort et problem, det er vel dem der har et problem og ikke os der har alt på det rene? Og uanset hva der bliver gjort så kan man jo bare ikke sikre sig mod falske historier, billeder osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Kløver

Månsson skriver:

Ja nu spørger jeg lige lidt direkte men hvorfor er de der fakes så stort et problem, det er vel dem der har et problem og ikke os der har alt på det rene? Og uanset hva der bliver gjort så kan man jo bare ikke sikre sig mod falske historier, billeder osv

Jeg har bare fået indtrytkket af det for flere herinde har givet dårlig stemning, mistro osv derfor tænkte jeg jeg det kunne være nogle havde gode forslag til at minimere, og om der var stemning for det

Anmeld

12. maj 2012

L&V

Maja84 skriver:

Jeg har bare fået indtrytkket af det for flere herinde har givet dårlig stemning, mistro osv derfor tænkte jeg jeg det kunne være nogle havde gode forslag til at minimere, og om der var stemning for det

Ja oki det er nok bare mig der ikke ligger så meget i det

Anmeld

12. maj 2012

Kløver

Månsson skriver:

Ja oki det er nok bare mig der ikke ligger så meget i det

det er også helt ok, sådan er det jo, nogle lægger mere i det end andre, men kan nu godt følge, for har da selv, tænk om nogle indlæg har været rigtige hvis de har virket lidt for utrolige

Anmeld

12. maj 2012

ano14316

Hej

Jeg forstår ikke hvorfor der ikke er flere der har fotogaranti, det er da så simpelt og så ved alle at man er den man siger man er.

I sær til jer der beder om en garanti ordning, hvorfor har i ikke fotogaranti?

Men fotogaranti, er jo ingen garanti for at folk lyver, eller ikke opfører dig ordenligt.

Så i stedet for at forsøge med alt muligt nyt, hvorfor så ikke støtte op om den udmærket ordning der allerede er, og få fotogaranti stemplet.

Anmeld

12. maj 2012

Kløver

ano14316 skriver:

Hej

Jeg forstår ikke hvorfor der ikke er flere der har fotogaranti, det er da så simpelt og så ved alle at man er den man siger man er.

I sær til jer der beder om en garanti ordning, hvorfor har i ikke fotogaranti?

Men fotogaranti, er jo ingen garanti for at folk lyver, eller ikke opfører dig ordenligt.

Så i stedet for at forsøge med alt muligt nyt, hvorfor så ikke støtte op om den udmærket ordning der allerede er, og få fotogaranti stemplet.

jeg har også planer om at få fotogaranti, har bare ikke haft muligheden, da jeg har lidt svært ved at tage et billed af mig selv jeg tænkte bare om man kunne gøre noget mere herinde, feks i forhold til de anonyme indlæg

Anmeld

12. maj 2012

DKTiha

Frøken J. skriver:

Det kommer ikke til at fungere - der er flere brugere herinde der har beskyttede adresser, lever anonymt og er på flugt fra fx voldelige x-mænd og den slags.. Som har beskyttet CPR.. Det vil da udelukke de brugere, hvis CPR blev et krav..

hmmm. det har jeg selvf ikke tænkt over

Anmeld

12. maj 2012

ano14316

Maja84 skriver:

jeg har også planer om at få fotogaranti, har bare ikke haft muligheden, da jeg har lidt svært ved at tage et billed af mig selv jeg tænkte bare om man kunne gøre noget mere herinde, feks i forhold til de anonyme indlæg

Jeg synes det er SUPER at man har muligheden for at være anonym, jeg har nogen gange brugt det til spørgsmål, som jeg aldrig ville have stillet hvis jeg ikke havde kunne være anonym..

for anonymitet
for fotogaranti

Anmeld

12. maj 2012

Kløver

ano14316 skriver:

Jeg synes det er SUPER at man har muligheden for at være anonym, jeg har nogen gange brugt det til spørgsmål, som jeg aldrig ville have stillet hvis jeg ikke havde kunne være anonym..

for anonymitet
for fotogaranti

vi er enige, det var ikke for at folk ikke skulle have mulighed for at være anonyme

Anmeld

12. maj 2012

ønskebørn74

Frøken J. skriver:

Det kommer ikke til at fungere - der er flere brugere herinde der har beskyttede adresser, lever anonymt og er på flugt fra fx voldelige x-mænd og den slags.. Som har beskyttet CPR.. Det vil da udelukke de brugere, hvis CPR blev et krav..

er en af dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.