Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LouiseRH skriver: Her ser vi anja og viktor, Isabella på 5 uger er lagt i seng og jeg sidder og kigger lidt herinde, mens jeg skriver med en god veninde Mangler bare nogle chips og så er min aften i top!
Her ser vi anja og viktor, Isabella på 5 uger er lagt i seng og jeg sidder og kigger lidt herinde, mens jeg skriver med en god veninde Mangler bare nogle chips og så er min aften i top!
Det jo miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig Går jeg stærkt ud fra! Og hvor bliver det vildt akavet hvis du mener en anden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nattøs skriver: Mega keder mig. Kæresten sover. Tv'et indholdet er kedeligt og overvejer om jeg skal ligge mig til at læse en bog færdig.
Mega keder mig. Kæresten sover. Tv'et indholdet er kedeligt og overvejer om jeg skal ligge mig til at læse en bog færdig.
Lyder lidt som mig Bortset fra at knægten nu ligger og råber : MOOOOAAAAAARRR! MOOOOOOOAAAAAAAAAAAAR!
Ploffer skriver: Min mand er på arbejde så her har jeg puttet ungerne og ser nu TLC mens jeg er på baby.dk og spiser ovnbagte chips med hjemmelavet dip
Min mand er på arbejde så her har jeg puttet ungerne og ser nu TLC mens jeg er på baby.dk og spiser ovnbagte chips med hjemmelavet dip
Århht det lyder lækkert! Jeg vil smaaaage
Nettemor skriver: Århht det lyder lækkert! Jeg vil smaaaage
rikkeregnbue skriver: Det jo miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig Går jeg stærkt ud fra! Og hvor bliver det vildt akavet hvis du mener en anden.
LouiseRH skriver: Det er det da i hvert fald (ikke)
Det er det da i hvert fald (ikke)
Oooooooooooooondt!
Nettemor skriver: Det lyder mega hyggeligt
Det lyder mega hyggeligt
rikkeregnbue skriver: Oooooooooooooondt!
Nettemor skriver: Lyder lidt som mig Bortset fra at knægten nu ligger og råber : MOOOOAAAAAARRR! MOOOOOOOAAAAAAAAAAAAR!
Vi har kun der barn i huset, som er i min mave hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128