Hvad skal man lige bruge denne fredag aften på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.127 visninger
74 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Nettemor

Ja som overskriften siger. Hvad skal man dog lave.

Manden er til fodbold. Ungerne er puttet og det samme er hunden

Jeg synes ikke rigtig der kommer noget i fjernsyn som jeg gider se?

Forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Spise mine jordbær, som jeg havde glædet mig til hele dagen? (De er skide sure.. Er skuffet! )

Hmmm... Hvad med at sætte en film på?

Anmeld

11. maj 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Spise mine jordbær, som jeg havde glædet mig til hele dagen? (De er skide sure.. Er skuffet! )

Årh jordbær(hvis ikke de havde været sure) kunne bare være så godt!!! Var til noget Nilens Jord aften i Matas i onsdags som min svigerinde havde arrangeret og der var der frugt. Deriblandt var der jordbær. Jeg så sådan ud --> Indtil jeg smagte en ---> og næsten -->
Man kan bare desværre ikke rigtig få nogle gode nogle endnu .. Men det er jo heller ikke helt sæson endnu.. Glæder mig til at skulle på rov

Jaaah jeg kunne da egentlig se om jeg kan finde en film jeg skal se.. meeen hvad skal man vælge

Så "Baby Surprise" her den anden dag. En film med Jennifer Aniston. Har du set den?

Anmeld

11. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Årh jordbær(hvis ikke de havde været sure) kunne bare være så godt!!! Var til noget Nilens Jord aften i Matas i onsdags som min svigerinde havde arrangeret og der var der frugt. Deriblandt var der jordbær. Jeg så sådan ud --> Indtil jeg smagte en ---> og næsten -->
Man kan bare desværre ikke rigtig få nogle gode nogle endnu .. Men det er jo heller ikke helt sæson endnu.. Glæder mig til at skulle på rov

Jaaah jeg kunne da egentlig se om jeg kan finde en film jeg skal se.. meeen hvad skal man vælge

Så "Baby Surprise" her den anden dag. En film med Jennifer Aniston. Har du set den?

JAAAAAAAAA! Sådan var jeg også: "JORDBÆÆÆÆR  *haps* "

Ja, den har jeg set... Tror endda jeg selv har den på dvd! Jeg er sådan rigtig til tøse serier og film

Anmeld

11. maj 2012

Tona

rikkeregnbue skriver:

Mht sure jordbær, så kan man redde en del ved at enten skære dem over i halve og drysse sukker over og lade dem trække og-eller piske flødeskum sammen med vanilie eller vaniliesukker og komme det over...evt sammen med revet chokolade  

Anmeld

11. maj 2012

MorDk

Her står den på:

-Baby.dk

-Hyldeblomstdrik

-Skumbananer

-Anja & Victor på tv...

Anmeld

11. maj 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

JAAAAAAAAA! Sådan var jeg også: "JORDBÆÆÆÆR  *haps* "

Ja, den har jeg set... Tror endda jeg selv har den på dvd! Jeg er sådan rigtig til tøse serier og film

Ja jeg købte den også her for et par uger siden. Til sølle 50 kr Og den var bare mega god og sjov!

Anmeld

11. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Amandas-mor skriver:

Mht sure jordbær, så kan man redde en del ved at enten skære dem over i halve og drysse sukker over og lade dem trække og-eller piske flødeskum sammen med vanilie eller vaniliesukker og komme det over...evt sammen med revet chokolade  

Jeg har overvejet mælk og sukker  Men det var jo meningen jeg skulle hygge SUNDT i aften...

Og nu sidder jeg og savler af tanken af det chokolade der ligger ude i mit skab

Anmeld

11. maj 2012

Tona

Nettemor skriver:

Ja som overskriften siger. Hvad skal man dog lave.

Manden er til fodbold. Ungerne er puttet og det samme er hunden

Jeg synes ikke rigtig der kommer noget i fjernsyn som jeg gider se?

Forslag?

Jeg ville sætte en gammel dansk film på eller høre krimi på lydbog hvis det var mig...men nu kommer der så noget i fjerneren som jeg har glædet mig til hele dagen, så jeg har ingen problemer

Anmeld

11. maj 2012

Nettemor

Amandas-mor skriver:

Uhhmm ja!

Men det var ikke helt flinkt sagt.. Nu fik jeg jo lyst til jordbær igen

Men så kan Rikke da i det mindste få noget ud af hendes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.