Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Ja som overskriften siger. Hvad skal man dog lave. Manden er til fodbold. Ungerne er puttet og det samme er hunden Jeg synes ikke rigtig der kommer noget i fjernsyn som jeg gider se? Forslag?
Ja som overskriften siger. Hvad skal man dog lave. Manden er til fodbold. Ungerne er puttet og det samme er hunden Jeg synes ikke rigtig der kommer noget i fjernsyn som jeg gider se? Forslag?
Den store søn ligger oppe i vores seng og ser tegnefilm, manden er i bad så jeg hygger med mindste prutten tror jeg vil lave lidt i hjemmet når manden kommer ud a badet igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Indtil videre er jeg også mest på baby.dk vognen Og så lidt face tror jeg.. Min norske "mor" er for en gangs skyld online så kan chatte lidt med hende
Indtil videre er jeg også mest på baby.dk vognen Og så lidt face tror jeg.. Min norske "mor" er for en gangs skyld online så kan chatte lidt med hende
Jah jeg har også FB kørende...
Nettemor skriver: Er også holdt op med at tælle film Da jeg boede i Norge arbejdede jeg på en tankstationen hvor vi havde en del film.. Og jeg brugte nærmest hele lønnen på film (norsk løn + norsk skat =mange penge at bruge på film)
Er også holdt op med at tælle film
Da jeg boede i Norge arbejdede jeg på en tankstationen hvor vi havde en del film.. Og jeg brugte nærmest hele lønnen på film (norsk løn + norsk skat =mange penge at bruge på film)
Hahahaha! UPS
Nu endte mine jordbær i mælk og med sukker
Frk Mig skriver: Den store søn ligger oppe i vores seng og ser tegnefilm, manden er i bad så jeg hygger med mindste prutten tror jeg vil lave lidt i hjemmet når manden kommer ud a badet igen
Det lyder super hyggeligt..
Magter slet ikke at gøre rent lige nu..
MorDk skriver: Jah jeg har også FB kørende...
Det fungere også godt med baby.dk
rikkeregnbue skriver: Hahahaha! UPS Nu endte mine jordbær i mælk og med sukker
ja ups Men bliver også brugt som film bibliotek af familien. De spørger her inden de spørger andre steder.. Så har en del film ude at flyve hele tiden.. Så med vores ringe hukommelser har vi været nødt til at lave en hel mappe med hvem der låner hvilke film
Det ender snart med at jeg hopper på den jordbær sorbet
Nettemor skriver: ja ups Men bliver også brugt som film bibliotek af familien. De spørger her inden de spørger andre steder.. Så har en del film ude at flyve hele tiden.. Så med vores ringe hukommelser har vi været nødt til at lave en hel mappe med hvem der låner hvilke film Det ender snart med at jeg hopper på den jordbær sorbet
Haha
Mega keder mig. Kæresten sover. Tv'et indholdet er kedeligt og overvejer om jeg skal ligge mig til at læse en bog færdig.
LouiseRH skriver: Her ser vi anja og viktor, Isabella på 5 uger er lagt i seng og jeg sidder og kigger lidt herinde, mens jeg skriver med en god veninde Mangler bare nogle chips og så er min aften i top!
Her ser vi anja og viktor, Isabella på 5 uger er lagt i seng og jeg sidder og kigger lidt herinde, mens jeg skriver med en god veninde Mangler bare nogle chips og så er min aften i top!
Det lyder mega hyggeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128