Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Jeg har overvejet mælk og sukker Men det var jo meningen jeg skulle hygge SUNDT i aften... Og nu sidder jeg og savler af tanken af det chokolade der ligger ude i mit skab
Jeg har overvejet mælk og sukker Men det var jo meningen jeg skulle hygge SUNDT i aften...
Og nu sidder jeg og savler af tanken af det chokolade der ligger ude i mit skab
Man må godt når det er fredag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Ja jeg købte den også her for et par uger siden. Til sølle 50 kr Og den var bare mega god og sjov!
Ja jeg købte den også her for et par uger siden. Til sølle 50 kr Og den var bare mega god og sjov!
Haha, ja den er!
Køber altid ALLE mine film til en 50'er... Specielt i Fona. Jamen... Jeg har jo næsten samtlige film fra Fona.
Jeg kan IKKE tage ned i byen og gå i Fona uden og have en film med hjem. Det kan ikke lade sig gøre!
Amandas-mor skriver: Man må godt når det er fredag
Det er rigtigt! Men hvad er undskyldningen så alle andre dage?
MorDk skriver: Her står den på: -Baby.dk -Hyldeblomstdrik -Skumbananer -Anja & Victor på tv...
Her står den på:
-Baby.dk
-Hyldeblomstdrik
-Skumbananer
-Anja & Victor på tv...
Nettemor skriver: Uhhmm ja! Men det var ikke helt flinkt sagt.. Nu fik jeg jo lyst til jordbær igen Men så kan Rikke da i det mindste få noget ud af hendes
Uhhmm ja! Men det var ikke helt flinkt sagt.. Nu fik jeg jo lyst til jordbær igen Men så kan Rikke da i det mindste få noget ud af hendes
Jaaa undskyld Men jeg blev også straffet selv, for nu er jeg ved at gå til i trangen efter chokoladeis med store stykker chokolade i
rikkeregnbue skriver: Det er rigtigt! Men hvad er undskyldningen så alle andre dage?
Man lader op til fredag?
Amandas-mor skriver: Man lader op til fredag?
Hahaha! Den må jeg hellere huske!
Du må IKKE sige ordet chokolade Det ender jo med at jeg hopper i snolder skuffen
Amandas-mor skriver: Jeg ville sætte en gammel dansk film på eller høre krimi på lydbog hvis det var mig...men nu kommer der så noget i fjerneren som jeg har glædet mig til hele dagen, så jeg har ingen problemer
Jeg ville sætte en gammel dansk film på eller høre krimi på lydbog hvis det var mig...men nu kommer der så noget i fjerneren som jeg har glædet mig til hele dagen, så jeg har ingen problemer
Hvad skal du se ?
Har også overvejet en film af en slags.. Men det kræver jeg rejser mig fra computeren og går i kælderen og finder en
Nettemor skriver: Du må IKKE sige ordet chokolade Det ender jo med at jeg hopper i snolder skuffen
Nej, okay... Skal nok være stille med ordet CHOKOLADE!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128