Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har intet imod ammende kvinder det må de selv bestemme, men jeg som person har ikke bedt om at se på det og derfor tænker jeg også at man bør dække sig til når man er ude i det offentlige rum hvor andre er..
Men jeg er også meget krops forskrækket når det kommer til andet end min kæreste så bryder mig ikke om at se andres nøgne kroppe om det så er amning eller at det er en der solbader uden bikini top
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: her er der.. men der er jo noget der hedder et ammecover.. så er der 100% ingen der kan se noget..
her er der.. men der er jo noget der hedder et ammecover.. så er der 100% ingen der kan se noget..
Hvad er et ammecover?
- det lyder lidt som et slags telt man tager over sig når man skal amme?
Chel1992 skriver: Har intet imod ammende kvinder det må de selv bestemme, men jeg som person har ikke bedt om at se på det og derfor tænker jeg også at man bør dække sig til når man er ude i det offentlige rum hvor andre er.. Men jeg er også meget krops forskrækket når det kommer til andet end min kæreste så bryder mig ikke om at se andres nøgne kroppe om det så er amning eller at det er en der solbader uden bikini top
Der skal jo være plads til alle om det så er ammende kvinder eller folk der ikke kan finde ud af at lukke munden når de tygger, det har jeg fx heller ikke bedt om at se på når jeg er på cafe
RiUL skriver: Der skal jo være plads til alle om det så er ammende kvinder eller folk der ikke kan finde ud af at lukke munden når de tygger, det har jeg fx heller ikke bedt om at se på når jeg er på cafe
Sandt alle skal kunne være her Nogle gange føles det bare grænse overskridende uanset hvor meget det er en madkasse for baby, så ser jeg stadig et bryst som noget meget privat, lidt ala hvis man smed alt der hed underbenklæder midt på gaden så man kunne se ens nedre dele Hvis man altså ikke dækker sig til og brystet bare hænger fremme hvor alle og enhver kan se det
Har nok nemmere ved at ignorer det hvis jeg er afsted med en veninde end hvis jeg var afsted med kæresten.. Men som regl plejer jeg nu heller ikke at sætte mig i en vinkel så jeg kan sidde og kigge direkte derover
Håber ikke jeg bliver angrebet for det her
RiUL skriver: Hvad er et ammecover? - det lyder lidt som et slags telt man tager over sig når man skal amme?
slet ikke det er super smart.. og findes lige som slynger i alverdens fede farver.. når det er min tur er det en af de ting jeg vil investere i..
http://www.littlemico.dk/index.php?main_page=index&cPath=36
http://www.naturebaby.dk/shop/amme-cover-830p.html
uhhh, det kan jeg heller ikke have.. el. at de piller næse..
ønskebarn74 skriver: uhhh, det kan jeg heller ikke have.. el. at de piller næse..
Uf nej, det er sådan noget der gør at jeg bare kunne kaste op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128