Smukt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

ønskebørn74

RiUL skriver:

Hvor skal de så give deres babyer mad henne?

Ude på toilettet på cafen? Eller skal ammende kvinder bare blive hjemme?

nope.. 50% af restauranterne idag har mødre rum..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

RiUL

ønskebarn74 skriver:

Anmeld

10. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
RiUL skriver:

Altså når jeg tager på restaurant/cafe prøver jeg så vidt muligt at finde en plads i hjørnet - da jeg ved at Oliver er en sulten ung herre. Og jeg undgår så vidt muligt også overfyldte restauranter

Og jeg gør det diskret, men jeg nægter at pakke hans lille hovede ind i stofbleer/tørklæder osv!

Jeg har altså også ammet i det offentlige rum, men det var meget diskret og vidste man det ikke kunne man ikke se det var det vi gjorde, synes ikke det kan være rigtig man skal snige sig på offentli toilet for at amme sit barn

Anmeld

10. maj 2012

LR85

RiUL skriver:

Årh  Det er jo også bare lige om lidt .. 

Ja har lige vasket babysengetæj og lagt det på. Puuuha, det sætter virkelig gang i mor-hormonerne. Glæder mig endnu ENDNU mere nu

Anmeld

10. maj 2012

RiUL

Fru Skovrup skriver:

Jeg har altså også ammet i det offentlige rum, men det var meget diskret og vidste man det ikke kunne man ikke se det var det vi gjorde, synes ikke det kan være rigtig man skal snige sig på offentli toilet for at amme sit barn

Nej, det synes jeg heller ikke Og kunne jeg heller aldrig finde på

Men jeg har følt mig lidt "nervøs", for at der ville komme en hen og brokke sig over amning, nu når der SKAL være så meget negativ fokus på det. Det kan jo heller ikke være rigtigt! Blir en smule gal over det  Det er jo noget næsten alle kvinder i hele verden gør. Så kom dog videre altså

Anmeld

10. maj 2012

RiUL

LR85 skriver:

Ja har lige vasket babysengetæj og lagt det på. Puuuha, det sætter virkelig gang i mor-hormonerne. Glæder mig endnu ENDNU mere nu

Forstår jeg godt  Og især de første uger hvor man bare kan stå og tude når man kigger på det lille liv 

Anmeld

10. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
ønskebarn74 skriver:

50 procent??? Af alle landets restauranter? 

Jeg har set det to steder - det er da de færreste restauranter, der overhovedet har kvadratmeter nok. 

Anmeld

10. maj 2012

ønskebørn74

Mor og meget mere skriver:

50 procent??? Af alle landets restauranter? 

Jeg har set det to steder - det er da de færreste restauranter, der overhovedet har kvadratmeter nok. 

her er der.. men der er jo noget der hedder et ammecover.. så er der 100% ingen der kan se noget..

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Smukt 

Jeg er fascineret over at kvindekroppen kan made en baby  

Sidste år da der var sådan en ammedebat tænkte jeg tit over, at skrige i toget, om ikke de kunne dække deres mad til (det er afskyeligt hvad folk kan tage med i sådan en kupe) - det er da ulækkert 

Anmeld

10. maj 2012

RiUL

Babymor2010 skriver:

Smukt 

Jeg er fascineret over at kvindekroppen kan made en baby  

Sidste år da der var sådan en ammedebat tænkte jeg tit over, at skrige i toget, om ikke de kunne dække deres mad til (det er afskyeligt hvad folk kan tage med i sådan en kupe) - det er da ulækkert 

Ja, er også dybt fascineret  

Haha, ja! "ammeforbud" / "leverpostejsmad forbud"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.