Smukt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.701 visninger
38 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

RiUL

Ja, jeg kan godt nok ikke forstå at nogle mennesker synes det er ulækkert at se på ammende kvinder - Jeg synes det er så smukt! 

http://pinterest.com/lpennebaker/breastfeeding-art/?timeline=1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

lassemor07

RiUL skriver:

Ja, jeg kan godt nok ikke forstå at nogle mennesker synes det er ulækkert at se på ammende kvinder - Jeg synes det er så smukt! 

http://pinterest.com/lpennebaker/breastfeeding-art/?timeline=1

Jeg synes på ingen måde det er ulækkert det er det mest narturlige og lives bekræftende
Kan heller ikke forstå kvinder der fra vælger af ammen deres små pus fordi de synes det er ulækkert kan ikke følge dem

Anmeld

10. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Amning er smukt! Men man kan godt ta hensyn i det offentlige rum, for ikke at støde folk.

Anmeld

10. maj 2012

RiUL

Fru Skovrup skriver:

Amning er smukt! Men man kan godt ta hensyn i det offentlige rum, for ikke at støde folk.

Ja da Tror jeg nu faktisk også størstedelen af ammende kvinder gør, der er jo bare nogle gange forskellige opfattelser af situationerne  

Anmeld

10. maj 2012

maria_wlt

Smuk 

Og en fantastisk ting hvis man kan..

Men man skal dække sig til i offentlig rum efter min mening..

Anmeld

10. maj 2012

Valle81

Har aldrig synes det er smukt, men det er naturligt og vildt hvad en kvindekrop kan.

At folk synes det er ulækkert, har de fleste vel en grund til at synes. Fred være med det.

Vi lever i du frit land, amning, flaske, 0 år 3 år 10 år

Anmeld

10. maj 2012

Happiness

maria_wlt skriver:

Smuk 

Og en fantastisk ting hvis man kan..

Men man skal dække sig til i offentlig rum efter min mening..

Enig.

Har flere gange oplevet at kvinder bare har hevet hele brystet frem,inden de har taget barnet op af liften.... Synes altså ikke det er så fedt at se bryster mens jeg spiser. 

Selv om jeg finder selve amning smukt

Anmeld

10. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
RiUL skriver:

Ja da Tror jeg nu faktisk også størstedelen af ammende kvinder gør, der er jo bare nogle gange forskellige opfattelser af situationerne  

Jeg ved det, men alle amme fordomme kommer frem med den der problem stilling at ammende kvinder bare hiver brystet frem og ammer uden hæmninger og har børn der bare løfter op i det hele for at komme til og så oveni det er mindst 6 år gamle.

Anmeld

10. maj 2012

RiUL

Valle81 skriver:

Har aldrig synes det er smukt, men det er naturligt og vildt hvad en kvindekrop kan.

At folk synes det er ulækkert, har de fleste vel en grund til at synes. Fred være med det.

Vi lever i du frit land, amning, flaske, 0 år 3 år 10 år

Ja selvfølgelig har man delte meninger om alt

Og fred være med at nogle mennesker ikke gider at se på det, men kan da virkelig ikke se at det er ulækkert  

Anmeld

10. maj 2012

RiUL

Happiness skriver:

Enig.

Har flere gange oplevet at kvinder bare har hevet hele brystet frem,inden de har taget barnet op af liften.... Synes altså ikke det er så fedt at se bryster mens jeg spiser. 

Selv om jeg finder selve amning smukt

Haha Jeg kommer nok ikke så meget ud - Har jeg ikke oplevet før, men det er måske også liiiige i overkanten  

- Det kunne jo være at der lige skulle lidt mælk i kaffen også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.