Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg kan godt nok ikke forstå at nogle mennesker synes det er ulækkert at se på ammende kvinder - Jeg synes det er så smukt!
http://pinterest.com/lpennebaker/breastfeeding-art/?timeline=1
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
RiUL skriver: Ja, jeg kan godt nok ikke forstå at nogle mennesker synes det er ulækkert at se på ammende kvinder - Jeg synes det er så smukt! http://pinterest.com/lpennebaker/breastfeeding-art/?timeline=1
Fru Skovrup skriver: Amning er smukt! Men man kan godt ta hensyn i det offentlige rum, for ikke at støde folk.
Amning er smukt! Men man kan godt ta hensyn i det offentlige rum, for ikke at støde folk.
Ja da Tror jeg nu faktisk også størstedelen af ammende kvinder gør, der er jo bare nogle gange forskellige opfattelser af situationerne
Smuk
Og en fantastisk ting hvis man kan..
Men man skal dække sig til i offentlig rum efter min mening..
maria_wlt skriver: Smuk Og en fantastisk ting hvis man kan.. Men man skal dække sig til i offentlig rum efter min mening..
Enig.
Har flere gange oplevet at kvinder bare har hevet hele brystet frem,inden de har taget barnet op af liften.... Synes altså ikke det er så fedt at se bryster mens jeg spiser.
Selv om jeg finder selve amning smukt
RiUL skriver: Ja da Tror jeg nu faktisk også størstedelen af ammende kvinder gør, der er jo bare nogle gange forskellige opfattelser af situationerne
Valle81 skriver: Har aldrig synes det er smukt, men det er naturligt og vildt hvad en kvindekrop kan.At folk synes det er ulækkert, har de fleste vel en grund til at synes. Fred være med det. Vi lever i du frit land, amning, flaske, 0 år 3 år 10 år
Har aldrig synes det er smukt, men det er naturligt og vildt hvad en kvindekrop kan.At folk synes det er ulækkert, har de fleste vel en grund til at synes. Fred være med det. Vi lever i du frit land, amning, flaske, 0 år 3 år 10 år
Ja selvfølgelig har man delte meninger om alt
Og fred være med at nogle mennesker ikke gider at se på det, men kan da virkelig ikke se at det er ulækkert
Happiness skriver: Enig. Har flere gange oplevet at kvinder bare har hevet hele brystet frem,inden de har taget barnet op af liften.... Synes altså ikke det er så fedt at se bryster mens jeg spiser. Selv om jeg finder selve amning smukt
Haha Jeg kommer nok ikke så meget ud - Har jeg ikke oplevet før, men det er måske også liiiige i overkanten
- Det kunne jo være at der lige skulle lidt mælk i kaffen også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128