Smukt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

RiUL

Fru Skovrup skriver:

Jeg ved det, men alle amme fordomme kommer frem med den der problem stilling at ammende kvinder bare hiver brystet frem og ammer uden hæmninger og har børn der bare løfter op i det hele for at komme til og så oveni det er mindst 6 år gamle.

Ja, der er jo nogle mennesker der ikke rigtig har nogle hæmninger  

Og overdrivelse plejer jo også at fremme forståelsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

ønskebørn74

Fru Skovrup skriver:

Amning er smukt! Men man kan godt ta hensyn i det offentlige rum, for ikke at støde folk.

enig... kan ikke lige se hvorfor det skal foregå hvor andre sidder og spiser og betaler for det..

Anmeld

10. maj 2012

RiUL

ønskebarn74 skriver:

enig... kan ikke lige se hvorfor det skal foregå hvor andre sidder og spiser og betaler for det..

Hvor skal de så give deres babyer mad henne?

Ude på toilettet på cafen? Eller skal ammende kvinder bare blive hjemme?

Anmeld

10. maj 2012

Happiness

RiUL skriver:

Haha Jeg kommer nok ikke så meget ud - Har jeg ikke oplevet før, men det er måske også liiiige i overkanten  

- Det kunne jo være at der lige skulle lidt mælk i kaffen også

Haha ja Så er det da frisk mælk

Anmeld

10. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
RiUL skriver:

Hvor skal de så give deres babyer mad henne?

Ude på toilettet på cafen? Eller skal ammende kvinder bare blive hjemme?

Synes godt man kan amme påen restaurant, så længe det er diskret. Bebs skal da også ha lov at spise, selvom det ikke ville blive set skævt til hvis det var flaske bebs

Anmeld

10. maj 2012

LR85

RiUL skriver:

Ja, jeg kan godt nok ikke forstå at nogle mennesker synes det er ulækkert at se på ammende kvinder - Jeg synes det er så smukt! 

http://pinterest.com/lpennebaker/breastfeeding-art/?timeline=1

det er da fint, og hold nu op hvor jeg GLÆDER mig til Jeg skal amme om forhåbentlig 3 uger

Anmeld

10. maj 2012

RiUL

Fru Skovrup skriver:

Synes godt man kan amme påen restaurant, så længe det er diskret. Bebs skal da også ha lov at spise, selvom det ikke ville blive set skævt til hvis det var flaske bebs

Altså når jeg tager på restaurant/cafe prøver jeg så vidt muligt at finde en plads i hjørnet - da jeg ved at Oliver er en sulten ung herre. Og jeg undgår så vidt muligt også overfyldte restauranter

Og jeg gør det diskret, men jeg nægter at pakke hans lille hovede ind i stofbleer/tørklæder osv!

Anmeld

10. maj 2012

RiUL

LR85 skriver:

det er da fint, og hold nu op hvor jeg GLÆDER mig til Jeg skal amme om forhåbentlig 3 uger

Det er bare sååå hyggeligt! Og den nærhed der er mellem mor og baby 

Anmeld

10. maj 2012

LR85

RiUL skriver:

Det er bare sååå hyggeligt! Og den nærhed der er mellem mor og baby 

ja, og det med de bare falder i søvn ved ens bryst.... ihhhh... er simpelthen SÅ klar til a baby kommer...

Anmeld

10. maj 2012

RiUL

LR85 skriver:

ja, og det med de bare falder i søvn ved ens bryst.... ihhhh... er simpelthen SÅ klar til a baby kommer...

Årh  Det er jo også bare lige om lidt .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.