kan en udlejer virkelig kræve at få cpr. nr???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

emsaroto

wamse skriver:

I min lejekontrakt med boligselskabet skulle hele cpr-nummeret også stå, så tænker at det er helt normalt uden at vide det

De brugte det ihvertfald ikke til at tjekke RKI, for så havde jeg aldrig fået min nuværrende bolig

hahah det er ærlig snak!

det kan je godt lide! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

banana3

wamse skriver:

I min lejekontrakt med boligselskabet skulle hele cpr-nummeret også stå, så tænker at det er helt normalt uden at vide det

De brugte det ihvertfald ikke til at tjekke RKI, for så havde jeg aldrig fået min nuværrende bolig

Haha - hmm, gad vide om det så er en form for sikkerhed ? tæker bare på, at de ville have deres adresse, telefonnr, mail hvor lejekontrakt blev sendt til, OG hele cpr-nr.. sikke alt det de ville kunne bestille på deres vegne.. de ville vel også kunne oprette diverse lån?? 

Anmeld

9. maj 2012

wamse

emsaroto skriver:

hahah det er ærlig snak!

det kan je godt lide! 

He he kan lige så godt sige det som det er

Anmeld

9. maj 2012

emsaroto

wamse skriver:

He he kan lige så godt sige det som det er

Anmeld

9. maj 2012

banana3

Jamen så tror jeg da bestemt at jeg vil sige til de to, at det lader til at være meget alm. tak for jeres svar i dejlige damer

Anmeld

9. maj 2012

wamse

banana3 skriver:

Haha - hmm, gad vide om det så er en form for sikkerhed ? tæker bare på, at de ville have deres adresse, telefonnr, mail hvor lejekontrakt blev sendt til, OG hele cpr-nr.. sikke alt det de ville kunne bestille på deres vegne.. de ville vel også kunne oprette diverse lån?? 

Jeg tror bare at de vil bruge det til at udfylde lejekontrakten med

Men jo, et cpr-nummer kan man bruge til meget

Anmeld

9. maj 2012

banana3

wamse skriver:

Jeg tror bare at de vil bruge det til at udfylde lejekontrakten med

Men jo, et cpr-nummer kan man bruge til meget

Åhh åhh, jeg venter lige med at sige noget, det må de kunne ringe til LLO og høre nærmere om? 

Anmeld

9. maj 2012

Koen.

Her har vi os skulle udlevere hele cpr.nr når vi har lejet bolig

Anmeld

9. maj 2012

Mira0911

Her har vi også skulle skrive cpr både privat leje og igennem boligforeningen... 

Anmeld

9. maj 2012

wamse

banana3 skriver:

Åhh åhh, jeg venter lige med at sige noget, det må de kunne ringe til LLO og høre nærmere om? 

Jeg har aldrig oplevet andet, end at det bliver brugt til at udfylde lejekontrakten

Hvis det var mig, så havde jeg ingen problemer med at give mit cpr-nummer, men jeg er jo også en vild en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.