Mon jeg er den eeeneste der ikke ser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

VIPpigen

jydeinden skriver:

god stil du har

de er da alle sammen kanon gode især ncis

Tak... Altså alt som er lidt udover vores hverdag er spændende, bare det ikke handler om intriger, eller at stikke hinanden i ryggen...

Der kommer en ny serie den 21 maj på tv3, den tror jeg lige skal have en chance. Og så kunne jeg se at criminal minds også starter på kanal 5.... Se så bliver det en god sommer :-P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Kloster

HeidiØ skriver:

.. De unge mødre herinde?? .. jeg har ikke kanalen (dammit)! Der må være andre der i stedet kan snakke med om Ingen kære mor og Stjernene på slottet, hva?

Hej.

Nej jeg ser heller ikke De unge mødre. Har set 2 afsnit og jeg kan mærke, jeg bruger rigtig meget negativ energi, når jeg ser det. Orker jeg ikke.

Så her hjemme ser vi også Ingen kære mor, Blod, sved og ris (tror jeg det hedder) og Herre i eget hus.

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

Kloster skriver:

Hej.

Nej jeg ser heller ikke De unge mødre. Har set 2 afsnit og jeg kan mærke, jeg bruger rigtig meget negativ energi, når jeg ser det. Orker jeg ikke.

Så her hjemme ser vi også Ingen kære mor, Blod, sved og ris (tror jeg det hedder) og Herre i eget hus.

Jaah, men sådan kan jeg faktisk også godt lidt ha det når jeg ser Ingen kære mor!  .. huha!

Herre i eget hus er ret skægt.. så det ikke igår, er sikker på jeg har set det før..

Anmeld

9. maj 2012

Kloster

Jeg tænker lidt om de piger fra Ingen kære mor, at tænk hvor meget de er blevet "frarøvet" af almen viden pga deres forkælede opdragelse. Synes faktisk det er lidt sørgeligt at man sender sådanne unge mennsker ud i et socialt samfund, hvor Jante lever i bedste velgående..

Griner lidt af deres "Hellerup" attityde.. Hæ hæ...

(Har altså ikke nogetg imod Hellerup, men når man kommer fra Nordjylland, lyder Hellerup bare virkelig virkelig Sjællandsk og velhavende)

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

Kloster skriver:

Jeg tænker lidt om de piger fra Ingen kære mor, at tænk hvor meget de er blevet "frarøvet" af almen viden pga deres forkælede opdragelse. Synes faktisk det er lidt sørgeligt at man sender sådanne unge mennsker ud i et socialt samfund, hvor Jante lever i bedste velgående..

Griner lidt af deres "Hellerup" attityde.. Hæ hæ...

(Har altså ikke nogetg imod Hellerup, men når man kommer fra Nordjylland, lyder Hellerup bare virkelig virkelig Sjællandsk og velhavende)

Jamen er fuldstændig enig.. det er virkelig synd for børnene det er gået sådan til!

Hehe ja, jeg kommer fra westjylland, så jeg har samme holdning, hihi!

Anmeld

9. maj 2012

lycly

Jeg ser det heller ikke, jeg ser til gengæld mig og min mor, divaer i junglen og paradise hotel. Andet ser jeg faktisk ikke

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

LuLy skriver:

Jeg ser det heller ikke, jeg ser til gengæld mig og min mor, divaer i junglen og paradise hotel. Andet ser jeg faktisk ikke

Arh men for hulen da osse, har heller ikke tv3!!  Går glip af alt det sjove.. hehe!

Anmeld

9. maj 2012

lycly

HeidiØ skriver:

Arh men for hulen da osse, har heller ikke tv3!!  Går glip af alt det sjove.. hehe!

Ja, specielt hvis du ikke har tv3!! Vi havde i laaang tid kun Dr1, tv2, kanal 5 (fordi kanal 4 og 5 skiftede kanalplads - øv!) og så tv3 viasat, men så længe jeg bare har tv3 så er jeg glad

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

LuLy skriver:

Ja, specielt hvis du ikke har tv3!! Vi havde i laaang tid kun Dr1, tv2, kanal 5 (fordi kanal 4 og 5 skiftede kanalplads - øv!) og så tv3 viasat, men så længe jeg bare har tv3 så er jeg glad

meeeeen til gengæld har vi Tv2 sport, Canal 6 og Canal 9 .. history channel og discovery! Ja ja, sig bare du er misundelig!!!

Jeg vil oss ha tv3!!

Anmeld

9. maj 2012

MortilElias2010

Har kanalen, men ser det absolut ikke! Har skimtet det nu og da og hver gang har jeg siddet med en klump i maven og tårer i mine øjne - og det er ikke positivt ment. 

Har set Stjernerne på Slottet indimellem hvis der var en person med som jeg gerne ville lære mere om. f. eks Bubber forleden. 

Og nej ser absolut heller ikke mig og min mor. 

Jeg ser til gengæld Special Victims Unit, CSI, PH, ANTM, Runway, Criminal Intent, Criminal Minds.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.