Mon jeg er den eeeneste der ikke ser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

HeidiØ

Sakris skriver:

Har heller ikke kanalen. Er ikke så god til at følge med i serier. Så ser heller ikke det andet du skriver om... hm....

Det er også meget bedre. Stod det til min kæreste, så fulgte vi heller ikke med i noget, og spillede spil hver aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Loa

HeidiØ skriver:

Nej netop! .. Ej altså.. og da han rejste med cirkus Arena, var jeg vidst ikke så gammel.. har et billede med min søster og jeg der står med Bubber.. og så ligger han bare i med en balletdanser samtidig. Øv!

Haha ja, der røg den idylliske illusion

Anmeld

9. maj 2012

Sakris

HeidiØ skriver:

Det er også meget bedre. Stod det til min kæreste, så fulgte vi heller ikke med i noget, og spillede spil hver aften

Jeg hækler hver aften. Total dødbidder, så kan ikke følge med i over halvdelen af det der sker omkring mig! haha...

Anmeld

9. maj 2012

Tystys14

HeidiØ skriver:

.. De unge mødre herinde?? .. jeg har ikke kanalen (dammit)! Der må være andre der i stedet kan snakke med om Ingen kære mor og Stjernene på slottet, hva?

Jep ingen kære mor er et stort hit her hjemme.  At det fordi jeg ikke kan fordrage programmet de unge mødre, er så den anden side af sagen.

Anmeld

9. maj 2012

VIPpigen

Jeg ser ikke de unge mødre, eller noget andet med kendte, eller reality stjerner... Jeg syntes simpelthen det er så trælst... Hvorfor bruge flere 100.000 tusind på at sende kendte på et slot, eller unge mennesker i til et ferieparadis så de kan Folke hinanden i ryggen, og dyrke sex for åben skærm...
Ej, jeg gider det bare ikke... Men spørger du manden min så er jeg besat af mord... Elsker C.S.I, C.S.I MIAMI, N.C.I.S, og alle de serier der.

Anmeld

9. maj 2012

wamse

HeidiØ skriver:

.. De unge mødre herinde?? .. jeg har ikke kanalen (dammit)! Der må være andre der i stedet kan snakke med om Ingen kære mor og Stjernene på slottet, hva?

Jeg kan heller ikke se det, men tilgengæld elsker jeg så at se Paradise Reunion

Anmeld

9. maj 2012

An&Jo

HeidiØ skriver:

Arh det er skidt! :/

ja det er altså ret skidt..

meen mon ikke der kommer noget andet godt..

Anmeld

9. maj 2012

SaNiNa

Kan de det hele men ser det ikke.

Jo måske en gang hver 3 månede se jeg lige 2-3 min af d.u.m

Anmeld

9. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ser det heller ikke. Vi fik dog kanalen for ca. 1 år side og så et par afsnit - men gad helt ærligt ikke, at spille min tid på noget så intetsigende!

Anmeld

9. maj 2012

Fenja09

Jeg ser det ikke, har ikke kanalen og er egentlig også glad nok for det - tror ærlig talt ikke at jeg går glip af noget hehe Har ikke set særlig meget af "Ingen Kære Mor", men Stjernerne På Slottet har jeg set

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.