Mon jeg er den eeeneste der ikke ser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.204 visninger
40 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

HeidiØ

.. De unge mødre herinde?? .. jeg har ikke kanalen (dammit)! Der må være andre der i stedet kan snakke med om Ingen kære mor og Stjernene på slottet, hva?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

An&Jo

HeidiØ skriver:

.. De unge mødre herinde?? .. jeg har ikke kanalen (dammit)! Der må være andre der i stedet kan snakke med om Ingen kære mor og Stjernene på slottet, hva?

jeg er lige kommet med på bølgen igen efter et års tid hvor jeg ikke har haft kanalen, og så er der dælme sæson afslutning

Anmeld

9. maj 2012

TbCp

Jeg ser det ikke... men ser heller ikke de andre programmer du nævner
Ser stort set aldrig tv...

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

An&Jo skriver:

jeg er lige kommet med på bølgen igen efter et års tid hvor jeg ikke har haft kanalen, og så er der dælme sæson afslutning

Arh det er skidt! :/

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

TbCp skriver:

Jeg ser det ikke... men ser heller ikke de andre programmer du nævner
Ser stort set aldrig tv...

Fornuftigt!! Jeg ser fast tv om tirsdagen, hihi! .. ellers ser vi kun film! .. Sys desværre også tv2 er blevet ringere efter det er blevet betalingskanal!

Anmeld

9. maj 2012

Loa

Jeg ser det  

Meeeen jeg ser også de to andre du skriver Hehe. Damn jeg blev chokeret over Bubbers historie. Jeg havde aldrig forestillet mig Bubber være utro 

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

Loa skriver:

Jeg ser det  

Meeeen jeg ser også de to andre du skriver Hehe. Damn jeg blev chokeret over Bubbers historie. Jeg havde aldrig forestillet mig Bubber være utro 

Ej, jeg blev HELT målløs!! Det havde jeg heller aldrig forestillet mig.. øv altså, så forsvinder charmen altså lidt over Bubbers Badekar osv! .. I øvrigt ret skægt de kalder konen for "Ibsen"..

Anmeld

9. maj 2012

Loa

HeidiØ skriver:

Ej, jeg blev HELT målløs!! Det havde jeg heller aldrig forestillet mig.. øv altså, så forsvinder charmen altså lidt over Bubbers Badekar osv! .. I øvrigt ret skægt de kalder konen for "Ibsen"..

Jeg tænkte også WHAT. Han er jo nærmest en tegneserie figur. Man forestiller sig jo heller ikke Anders And er utro.....

Syntes det er sødt hun bliver kaldt Ibsen

Anmeld

9. maj 2012

Sakris

HeidiØ skriver:

Har heller ikke kanalen. Er ikke så god til at følge med i serier. Så ser heller ikke det andet du skriver om... hm....

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

Loa skriver:

Jeg tænkte også WHAT. Han er jo nærmest en tegneserie figur. Man forestiller sig jo heller ikke Anders And er utro.....

Syntes det er sødt hun bliver kaldt Ibsen

Nej netop! .. Ej altså.. og da han rejste med cirkus Arena, var jeg vidst ikke så gammel.. har et billede med min søster og jeg der står med Bubber.. og så ligger han bare i med en balletdanser samtidig. Øv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.