Mon jeg er den eeeneste der ikke ser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

.. De unge mødre herinde?? .. jeg har ikke kanalen (dammit)! Der må være andre der i stedet kan snakke med om Ingen kære mor og Stjernene på slottet, hva?

Jeg ser det ikke .. Og ser hellere ikke de andre ting Jeg følger med i alt muligt andet .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

emsaroto

jeg ser ikke de unge mødre hehe kun hvis jeg er hjemme hos min mor eller far, og de synes det er okay

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

NV skriver:

Jep ingen kære mor er et stort hit her hjemme.  At det fordi jeg ikke kan fordrage programmet de unge mødre, er så den anden side af sagen.

Ja okay, hehe

Anmeld

9. maj 2012

LouiseRH

Ser ikke noget af det
Har ikke kanal 4 :b
Følger kun med i paradise på nettet

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

VIPpigen skriver:

Jeg ser ikke de unge mødre, eller noget andet med kendte, eller reality stjerner... Jeg syntes simpelthen det er så trælst... Hvorfor bruge flere 100.000 tusind på at sende kendte på et slot, eller unge mennesker i til et ferieparadis så de kan Folke hinanden i ryggen, og dyrke sex for åben skærm...
Ej, jeg gider det bare ikke... Men spørger du manden min så er jeg besat af mord... Elsker C.S.I, C.S.I MIAMI, N.C.I.S, og alle de serier der.

Kan sagtens følge dig. Det har vidst også taget lidt overhånd med reality!!

Hehe krimi er også godt!

Anmeld

9. maj 2012

jydeinden

VIPpigen skriver:

Jeg ser ikke de unge mødre, eller noget andet med kendte, eller reality stjerner... Jeg syntes simpelthen det er så trælst... Hvorfor bruge flere 100.000 tusind på at sende kendte på et slot, eller unge mennesker i til et ferieparadis så de kan Folke hinanden i ryggen, og dyrke sex for åben skærm...
Ej, jeg gider det bare ikke... Men spørger du manden min så er jeg besat af mord... Elsker C.S.I, C.S.I MIAMI, N.C.I.S, og alle de serier der.

god stil du har

de er da alle sammen kanon gode især ncis

Anmeld

9. maj 2012

Laulund87

Neeej jeg har heller ikke kanalen, snøft! Føler mig helt udenfor

Men så er det godt man kan blive opdateret herinde

Anmeld

9. maj 2012

NNGG

HeidiØ skriver:

.. De unge mødre herinde?? .. jeg har ikke kanalen (dammit)! Der må være andre der i stedet kan snakke med om Ingen kære mor og Stjernene på slottet, hva?

Ved du hvornår stjernerne på slottet bliver genudsendt? Fik ikke set det igår?

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

Laulund87 skriver:

Neeej jeg har heller ikke kanalen, snøft! Føler mig helt udenfor

Men så er det godt man kan blive opdateret herinde

haha nemlig

Anmeld

9. maj 2012

HeidiØ

NNGG skriver:

Ved du hvornår stjernerne på slottet bliver genudsendt? Fik ikke set det igår?

Det er vidst om lørdagen ved 12 tiden ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.