Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: .. De unge mødre herinde?? .. jeg har ikke kanalen (dammit)! Der må være andre der i stedet kan snakke med om Ingen kære mor og Stjernene på slottet, hva?
.. De unge mødre herinde?? .. jeg har ikke kanalen (dammit)! Der må være andre der i stedet kan snakke med om Ingen kære mor og Stjernene på slottet, hva?
Jeg ser det ikke .. Og ser hellere ikke de andre ting Jeg følger med i alt muligt andet ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg ser ikke de unge mødre hehe kun hvis jeg er hjemme hos min mor eller far, og de synes det er okay
NV skriver: Jep ingen kære mor er et stort hit her hjemme. At det fordi jeg ikke kan fordrage programmet de unge mødre, er så den anden side af sagen.
Jep ingen kære mor er et stort hit her hjemme. At det fordi jeg ikke kan fordrage programmet de unge mødre, er så den anden side af sagen.
Ja okay, hehe
VIPpigen skriver: Jeg ser ikke de unge mødre, eller noget andet med kendte, eller reality stjerner... Jeg syntes simpelthen det er så trælst... Hvorfor bruge flere 100.000 tusind på at sende kendte på et slot, eller unge mennesker i til et ferieparadis så de kan Folke hinanden i ryggen, og dyrke sex for åben skærm...Ej, jeg gider det bare ikke... Men spørger du manden min så er jeg besat af mord... Elsker C.S.I, C.S.I MIAMI, N.C.I.S, og alle de serier der.
Jeg ser ikke de unge mødre, eller noget andet med kendte, eller reality stjerner... Jeg syntes simpelthen det er så trælst... Hvorfor bruge flere 100.000 tusind på at sende kendte på et slot, eller unge mennesker i til et ferieparadis så de kan Folke hinanden i ryggen, og dyrke sex for åben skærm...Ej, jeg gider det bare ikke... Men spørger du manden min så er jeg besat af mord... Elsker C.S.I, C.S.I MIAMI, N.C.I.S, og alle de serier der.
Kan sagtens følge dig. Det har vidst også taget lidt overhånd med reality!!
Hehe krimi er også godt!
god stil du har
de er da alle sammen kanon gode især ncis
Neeej jeg har heller ikke kanalen, snøft! Føler mig helt udenfor
Men så er det godt man kan blive opdateret herinde
Ved du hvornår stjernerne på slottet bliver genudsendt? Fik ikke set det igår?
Laulund87 skriver: Neeej jeg har heller ikke kanalen, snøft! Føler mig helt udenfor Men så er det godt man kan blive opdateret herinde
haha nemlig
NNGG skriver: Ved du hvornår stjernerne på slottet bliver genudsendt? Fik ikke set det igår?
Det er vidst om lørdagen ved 12 tiden ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128