Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jonatansmor skriver: Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal se det. Har det egentligt ikke så godt med at være luftrør for kvinder der (måske) ikke kan behandle deres børn ordentligt. Tror heller ikke jeg ville se tv om Tønder-børnene, brønderslev eller lille Tobias. Det gør simpelthen bare alt for ondt at vi ikke er kommet videre end det her. Synes TV4 lever lidt af andres ulykke, men det gør EB og andre medier selvfølgeligt også.. Ambivalent følelse, for det skal da ud i lyset. Ville bare ønske det slet ikke fandtes.. På en eller anden naiv måde..
Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal se det. Har det egentligt ikke så godt med at være luftrør for kvinder der (måske) ikke kan behandle deres børn ordentligt. Tror heller ikke jeg ville se tv om Tønder-børnene, brønderslev eller lille Tobias. Det gør simpelthen bare alt for ondt at vi ikke er kommet videre end det her.
Synes TV4 lever lidt af andres ulykke, men det gør EB og andre medier selvfølgeligt også.. Ambivalent følelse, for det skal da ud i lyset. Ville bare ønske det slet ikke fandtes.. På en eller anden naiv måde..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan fortælle at Stine sagen er på Nutv - Jeg har lige skrevet en stor anmeldelse af Nutv for dem, der er interesseret.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128