På Tirsdag kl. 21.00 Stine sagen (Dum)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

AnonymMor

Bliver spændende at se hvad hun har at sige. Hvor vidt hun har gjort det eller ej vil jeg ikke udtale mig om. Det eneste der undre mig er at hvis ikke han har været udsat for "vold" hvordan har han så fået utallige blå mærker på kroppen i starten af sagen ? Synes ikke hun har helt rent mel i posen, dermed ikke sagt at de er hende der er skyldig, det kan lige vel være kæresten eller en hel tredje ? Men hvertfald så er der jo sket drenge et eller andet som sikkert aldrig kommer frem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

MariaKyedDK

Mira0911 skriver:

Endelig kommer Stine selv til fortælle om sagen på Tirsdag.... 

http://www.tvguide.dk/programmer/Kanal_4/2012-05-15/21:00/De_unge_m%C3%B8dre:_Stine-sagen---

kommer det så ikk i fjernsynet

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

Jeg ved ikke hvem der har gjort hvad, men eftersom hun er den eneste, der er blevet sigtet, så har der nu nok været noget om sagen!

Jeg tror ikke man skal undervurdere, at hun har haft en fødselsdepression... Der kan ske mange skrækkelige ting, hvis man ikke får noget hjælp til at tackle det!

Men jeg skal helt sikkert se med på tirsdag!

Anmeld

8. maj 2012

Tvillingemor80

Nogen der ved om det kommer på nutv?

Anmeld

8. maj 2012

Mira0911

MariaKyedDK skriver:

kommer det så ikk i fjernsynet

Jo på Tirsdag... 

Anmeld

9. maj 2012

bullerbassen

henh01 skriver:

Tror ikke helt jeg er med????

Som hun selv har udtalt så kan alle der har været i kontakt med Benjamin være skyld i det skete. Hendes kæreste der var alene med drengen da han faldt om og ambulancen blev tilkaldt osv kunne vel ligeså vel have gjort noget som Stine?

jeg synes desværre folk er meget hurtige til at dømme andre, der er jo ingen beviser for, at det skulle være Stine der har rusket ham. Kan kun undre mig, at så mange alligevel påstår at hun må have gjort det. Hvorfor ikke tage andre i søgelyset? Jeg har ingen grund til at støtte op omkring hende, kender hverken hende eller hendes familie, jeg ser det blot ud fra et andet perspektiv.

Men summa summarum så bliver det spændende hvad hun siger på tirsdag

Lige mine tanker.

Som jeg har læst det, er det slet ikke stinne der er sammen med Benjamin da det sker. Men der i mod hans far. 

Så nem at sidde og dømme. Og herinde er folk hurtig ude med riverne efterhånden

Skal se det og spændende at høre det fra hende side

Anmeld

9. maj 2012

Loa

Nøj det skal jeg se. 

Tror nemlig heller ikke det er hende der har gjort det. Men som andre siger, uanset hvad hun/andre siger, så er der kun en, eller to der ved sandheden. 

Kan simpelthen ikke huske hvorfor det var Benno ikke blev sigtet, han var nemlig lige så meget mistænkt som Stine 

Anmeld

9. maj 2012

lycly

Synes det er rigtig godt at hun får mulighed for at fortælle sin side af sagen. Og jeg glæder mig til det.

Har altid troet på at hun er uskyldig, og det gør jeg stadig. 

Anmeld

9. maj 2012

4kløver

132319 skriver:

Jeg forstår ikke hendes behov for det.

Godt nok er man uskyldig indtil det modsatte er bevist, men i dette tilfælde, har man jo aldrig fundet ud af hvad der skete, så hun blev kun frikendt pga. manglende beviser.

Jeg tror stadig at hun har gjort det, uanset hvad hun siger på TV.

Er ikke sikker på hvad jeg skal tro. Men noget jeg ikke forstår hvorfor pokker hun ikke ringede til hende far og stedmor ved at hun ville komme så hurtigt hun kunne.

Anmeld

9. maj 2012

morethanperfect

Loa skriver:

Nøj det skal jeg se. 

Tror nemlig heller ikke det er hende der har gjort det. Men som andre siger, uanset hvad hun/andre siger, så er der kun en, eller to der ved sandheden. 

Kan simpelthen ikke huske hvorfor det var Benno ikke blev sigtet, han var nemlig lige så meget mistænkt som Stine 

Jeg tror også hun er uskyldig .. Men man ved jo aldrig .. 

Forstår godt hun stiller sig frem og fortæller ! Især hvis hun ER uskyldig . Det må være frygteligt at gå rundt og være mistænkt for noget man ikke har gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.