På Tirsdag kl. 21.00 Stine sagen (Dum)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.655 visninger
61 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

Mira0911

Endelig kommer Stine selv til fortælle om sagen på Tirsdag.... 

http://www.tvguide.dk/programmer/Kanal_4/2012-05-15/21:00/De_unge_m%C3%B8dre:_Stine-sagen---

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

UUHHHHH! Det skal jeg bare se. - Men jeg glemmer det garanteret..

Anmeld

8. maj 2012

Ka+Ma=Be

Se DÉT bli'r interessant!  

Anmeld

8. maj 2012

132319

Jeg forstår ikke hendes behov for det.

Godt nok er man uskyldig indtil det modsatte er bevist, men i dette tilfælde, har man jo aldrig fundet ud af hvad der skete, så hun blev kun frikendt pga. manglende beviser.

Jeg tror stadig at hun har gjort det, uanset hvad hun siger på TV.

Anmeld

8. maj 2012

Rosengreen

Glæder mig helt vildt til at se det! 

Anmeld

8. maj 2012

banana3

Mira0911 skriver:

Endelig kommer Stine selv til fortælle om sagen på Tirsdag.... 

http://www.tvguide.dk/programmer/Kanal_4/2012-05-15/21:00/De_unge_m%C3%B8dre:_Stine-sagen---

HVAD ????? Har jeg sovet i timen? Det har jeg alsrig hørt, ej jeg har altid synes hun var så sød og fornuftig ?? Nogen der vil give mig lidt insigt i det? ej hvor vildt??

Anmeld

8. maj 2012

henh01

Kan man mon se det på Nutv inden? Jeg er på arbejde på tirsdag

Jeg kan godt forstå hendes behov for at stå frem og fortælle hendes version. -Man har jo hele vejen igennem fulgt hende gennem sladderblade osv, men hun har jo ikke haft en reel chance for egentlig at forklare sig. Jeg tror IKKE hun har gjort det og jeg synes det er skrækkeligt at vores system er skruet sådan sammen. Beviserne tydede jo netop på at drengen var født med en yderst sjældent sygdom i hjernen der forårsagede disse blødninger.

Anmeld

8. maj 2012

nilletøz

Jaaaa jeg skal også det..

Jeg er spændt på hvad hun har at sige!!

Anmeld

8. maj 2012

sne190810

132319 skriver:

Jeg forstår ikke hendes behov for det.

Godt nok er man uskyldig indtil det modsatte er bevist, men i dette tilfælde, har man jo aldrig fundet ud af hvad der skete, så hun blev kun frikendt pga. manglende beviser.

Jeg tror stadig at hun har gjort det, uanset hvad hun siger på TV.

!!! Præcis.

Anmeld

8. maj 2012

132319

henh01 skriver:

Kan man mon se det på Nutv inden? Jeg er på arbejde på tirsdag

Jeg kan godt forstå hendes behov for at stå frem og fortælle hendes version. -Man har jo hele vejen igennem fulgt hende gennem sladderblade osv, men hun har jo ikke haft en reel chance for egentlig at forklare sig. Jeg tror IKKE hun har gjort det og jeg synes det er skrækkeligt at vores system er skruet sådan sammen. Beviserne tydede jo netop på at drengen var født med en yderst sjældent sygdom i hjernen der forårsagede disse blødninger.

Det gør de jo netop ikke. De viser at han har været udsat for vold, det fortæller hun også selv i udsendelsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.