Isabella vil ikke kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Mother-love

Baagøe skriver:

Ja, i forhold til dem i min omgangskreds og mødregruppe De kravlede alle mellem 6-8 mdr.

Okay så er isabella da ultra sen kravler da hun snart bliver 1 år pg ikke kravler endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Pige2009

michelledam skriver:

Okay så er isabella da ultra sen kravler da hun snart bliver 1 år pg ikke kravler endnu

Min fætters datter har først lært at kravle efter hun lærte at gå Der var hun 14 mdr. Så nogle børn lærer det først sent Hvorfor er det så vigtigt for dig, at hun lærer at kravle nu?

Anmeld

9. maj 2012

Mother-love

Baagøe skriver:

Min fætters datter har først lært at kravle efter hun lærte at gå Der var hun 14 mdr. Så nogle børn lærer det først sent Hvorfor er det så vigtigt for dig, at hun lærer at kravle nu?

Det er ikke nødvendigvis vigtigt. Det kunne bare være lidt rart at hun selv kunne komme lidt rundt. For hun vil meget mere end hun kan. Og så ville det også aflaste mig lidt da jeg har et piskesmæld. Og vi i forvejen bor på 2. Sal. Og så bekymre det mig nok bare en smugle at hun slet ikke lægger op til at hun vil kravle. Dvs hun ikke kan stå på alle fire.og at det kun er pædagogerne i vs der kan få hende op på alle fire og vi ikke kan uden hun bliver ked af det.

Anmeld

9. maj 2012

maria_wlt

michelledam skriver:

Stiller hun sig heller ikke op?

Anmeld

9. maj 2012

Mother-love

maria_wlt skriver:

Stiller hun sig heller ikke op?

Nej hun har ikke krafter til det. Hun forsøger at hive sig op. Men hun kan ikke. Hun er ret stærk i armene og kan gå med os i hænderne bare ved at hun selv holder fast i en finger i hver hånd. Og så er hun blevet god til at stå bare ved at holde os i en hånd men det er også det.

Anmeld

9. maj 2012

Pige2009

michelledam skriver:

Det er ikke nødvendigvis vigtigt. Det kunne bare være lidt rart at hun selv kunne komme lidt rundt. For hun vil meget mere end hun kan. Og så ville det også aflaste mig lidt da jeg har et piskesmæld. Og vi i forvejen bor på 2. Sal. Og så bekymre det mig nok bare en smugle at hun slet ikke lægger op til at hun vil kravle. Dvs hun ikke kan stå på alle fire.og at det kun er pædagogerne i vs der kan få hende op på alle fire og vi ikke kan uden hun bliver ked af det.

Jeg er sikker på, det nok skal komme snart

Anmeld

9. maj 2012

HeidiW86

michelledam skriver:

Øhhh nu har hun aldrig kravlet op ad trapper og det tror jeg bestemt ikke hun kan.
Men har øvet meget med hende da hun var lille med at klappe højre hånd og venstre fod sammen. Et råd jeg fik fra sp.
Men noget man ellers kan?

Det var bestemt ikke ment på nogen som helst ond måde, det må du altså ikke tro.. 

Men du har helt ret i det med højre hånd og venstre fod eller omvendt!

Også lærte jeg bare det med at man evt skal sætte noget de skal kravle ind under også lokke, eller også det med at give dem lysten evt til trapper, da det styrker kryds kordinationen rigtig meget. 

Men det kan jo også bare være hun går først og kravler senere, det er der jo nogen som gør! 

Anmeld

10. maj 2012

Mother-love

HeidiW86 skriver:

Det var bestemt ikke ment på nogen som helst ond måde, det må du altså ikke tro.. 

Men du har helt ret i det med højre hånd og venstre fod eller omvendt!

Også lærte jeg bare det med at man evt skal sætte noget de skal kravle ind under også lokke, eller også det med at give dem lysten evt til trapper, da det styrker kryds kordinationen rigtig meget. 

Men det kan jo også bare være hun går først og kravler senere, det er der jo nogen som gør! 

Det var skam hellr ikke for at lyde sur. For tog det slet ikke som et angreb
Nu har vi ikke mulighed for at få hende på trapper. Kun dem i opgangen og dem synes jeg ikke hun skal kravle på da de er ulækre og så er der hul i siderne så hun kan bare risikere at slå sig. Jeg tror bare jeg må tage det som det kommer. For sagen er den at uanset om hun virkelig gerne vil have en ting og vi prøver og lokke. Så mister hun hurtigt interessen. Vi har aldrig kunnet lokke hende til noget. For hun kan få øje på noget hun rigtig gerne vil have og så peger hun. Men hvis vi ikke giver hende det i håb om hun selv vil forsøge at få det. Så synes hun ikke det er spændende nok hehe.
Hun har ufatteligt lange arme og kan nå alt omkring sig. Hun er meget mobil så hun kan sætte sig i de sygeste stillinger for at få legetøjet.

Anmeld

10. maj 2012

HeidiW86

michelledam skriver:

Det var skam hellr ikke for at lyde sur. For tog det slet ikke som et angreb
Nu har vi ikke mulighed for at få hende på trapper. Kun dem i opgangen og dem synes jeg ikke hun skal kravle på da de er ulækre og så er der hul i siderne så hun kan bare risikere at slå sig. Jeg tror bare jeg må tage det som det kommer. For sagen er den at uanset om hun virkelig gerne vil have en ting og vi prøver og lokke. Så mister hun hurtigt interessen. Vi har aldrig kunnet lokke hende til noget. For hun kan få øje på noget hun rigtig gerne vil have og så peger hun. Men hvis vi ikke giver hende det i håb om hun selv vil forsøge at få det. Så synes hun ikke det er spændende nok hehe.
Hun har ufatteligt lange arme og kan nå alt omkring sig. Hun er meget mobil så hun kan sætte sig i de sygeste stillinger for at få legetøjet.

Det er jeg glad for

Det er jo også fair nok hvis hun går før hun kravler, det sys nogle børn er sjovere!!

Og sys efterhånden man hører om mange børn som går før de kravlet!

Anmeld

10. maj 2012

klmf

Hvis det var mit barn - og dermed er det jo ikke sikkert det er noget for jer - så ville jeg tage en tur til kiropraktor, bare for at være sikker på der ikke er nogen spændinger, der forhindrer hende i at have lyst til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.