Isabella vil ikke kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.778 visninger
39 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2012

Mother-love

Hej piger.
Jeg har flere gange skrevet at isabella ikke kan kravle. Men er lidt nysgerrig for jeg tror godt jeg ved hvorfor hun ikke vil kravle.
Tror simpelthen hun har banken panden ned i gulvet for mange gange til at hun tør. Hun er så småt begyndt at få styr på det sidste ben. Og blevet bedre til at få det med rundt. Men vi kan simpelthen ikke få hende i kravlepositition. Hun bliver vildt ked af det når vi førsøger. Men de må godt ovre i VS? Underligt.
Men sagen er den at hun bliver 1 år den 30. Og hun kan ikke engang komme op på alle 4. Hvordan kan det være? Jer der har børn der var længe om det. Hvor hurtigt begyndte de at kravle da de havde lært at komme op på alle 4?
Hun er endelig blevet rimelig dygtig til at gå med os i hænderne. Og blevet god til at stå op af noget. Men synes bare at jeg virkelig godt snart kunne bruge at hun kunne kravle eller gå selv. For hun bliver ikke lettere og kan virkelig mærke at det er ved at være ret hård ved mit piskesmæld at løfte på hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Mother-love

Opsadasse

Anmeld

7. maj 2012

Pige2009

michelledam skriver:

Hej piger.
Jeg har flere gange skrevet at isabella ikke kan kravle. Men er lidt nysgerrig for jeg tror godt jeg ved hvorfor hun ikke vil kravle.
Tror simpelthen hun har banken panden ned i gulvet for mange gange til at hun tør. Hun er så småt begyndt at få styr på det sidste ben. Og blevet bedre til at få det med rundt. Men vi kan simpelthen ikke få hende i kravlepositition. Hun bliver vildt ked af det når vi førsøger. Men de må godt ovre i VS? Underligt.
Men sagen er den at hun bliver 1 år den 30. Og hun kan ikke engang komme op på alle 4. Hvordan kan det være? Jer der har børn der var længe om det. Hvor hurtigt begyndte de at kravle da de havde lært at komme op på alle 4?
Hun er endelig blevet rimelig dygtig til at gå med os i hænderne. Og blevet god til at stå op af noget. Men synes bare at jeg virkelig godt snart kunne bruge at hun kunne kravle eller gå selv. For hun bliver ikke lettere og kan virkelig mærke at det er ved at være ret hård ved mit piskesmæld at løfte på hende.

Nogle børn vil bare ikke kravle og lærer det først når de bliver store Tror det er vigtigt ikke at presse på...

Anmeld

7. maj 2012

Janni.

Silas bliver 14 mdr om 6 dage. Det er cirka 3 uger siden han så småt begyndt at kravle rigtig. Før var det kun militær stil som virkede. 

Nu kravler han mere end han laver militærstil. 

Hun skal nok lære det. 

Anmeld

7. maj 2012

forår

Jeg kravlede ikke selv som baby. Jeg lærte først at kravle efter at jeg kunne gå

Anmeld

7. maj 2012

Mother-love

Baagøe skriver:

Nogle børn vil bare ikke kravle og lærer det først når de bliver store Tror det er vigtigt ikke at presse på...

Ja vil heller ikke presse på. Vi forsøger at få hende på alle 4 og så snart hun bliver ked af det lader vi være.

Anmeld

7. maj 2012

Mother-love

Janni. skriver:

Silas bliver 14 mdr om 6 dage. Det er cirka 3 uger siden han så småt begyndt at kravle rigtig. Før var det kun militær stil som virkede. 

Nu kravler han mere end han laver militærstil. 

Hun skal nok lære det. 

Okay og han kan heller ikke gå?

Anmeld

7. maj 2012

Nessie

Jeg lærte ikke at kravle, inden jeg kunne gå.

Daniel var heller ikke synderligt interesseret i at kravle, men trak sig frem ved armene, og skubbede fra med fødderne.
Begyndte først at kravle, da han fik en stor vabel på foden

Anmeld

7. maj 2012

Mother-love

forår skriver:

Jeg kravlede ikke selv som baby. Jeg lærte først at kravle efter at jeg kunne gå

Det er også det jeg er begyndt at tro at hun gør. Min lillebror gik også før han kravlede. Men han kunne også gå uden støtte da han var 9 mdr. Og kunne faktisk ikke kravle før han var omkring 14 mdr. Men det var jo ligeså meget fordi det jo gik for langsomt nu hvor han kunne gå

Anmeld

7. maj 2012

Mamalou

Det kan være din datter går inden hun kravler. Det er set før

Min søn har kravlet i tre uger, og han er 11 måneder. Inden han kravlede rigtigt, møvede han sig og "kravlede"/humpede i skrædderstilling. Vi har ikke gjort noget decideret for at hjælpe ham på vej, men ladt ham gøre det i sit eget tempo og efter dagplejestart tog det virkelig fart...

Jeg er sikker på, at din datter kravler inden du ved af det. Som forældre bekymrer man sig altid, men det er der ingen grund til Børn har flere intelligenser, og din datter er sikkert fremme på andre områder

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.