michelledam skriver:
Tak for dit svar. Og ja altså det er ikke så meget det om hun er bagud det er nok mere for min skyld. Selvom jeg ved det er lidt egoistisk. Men ved tilgengæld at ikke ret mange børn kysser og krammer i en alder af 11 mdr. Og det gør isabella meget så det praler jeg jo lidt af. Hehehe
Men ja hun skal self bruge den tid hun skal på at være klar til de frskellige ting. Men ja jeg er da lidt bekymret over hun bliver så ked af det når jeg vil have hende op på alle fire. Men ikke bliver det når de gør det i vuggestuen.
Vi måtte heller ikke hjælpe Villads op på alle fire, og jeg tror det var fordi, han er (var) en rigtig magelig fyr, og fornemmede at vi forventede et eller andet af ham. Nøj så tosset han blev... Så jeg tror ikke du skal lægge noget i det og hvis du vil være helt sikker, så hør sundhedsplejersken næsten gang hun kommer forbi, eller lægen ved næste lejlighed.
Din datter lyder rigtig dygtig! Det er lidt unfair, at de små oftest bliver målt på motorikken, for de udvikler sig lige så vel på andre områder, der dog ikke er så tydelige - endnu!
I forhold til min mødregruppes børn, har Villads været langsom motorisk, men han siger allerede flere ord som hej, hov og bum, så det underbygger, at børnene udvikler sig på forskellige områder
Vh. Louise
Anmeld