michelledam skriver:
Hej piger.
Jeg har flere gange skrevet at isabella ikke kan kravle. Men er lidt nysgerrig for jeg tror godt jeg ved hvorfor hun ikke vil kravle.
Tror simpelthen hun har banken panden ned i gulvet for mange gange til at hun tør. Hun er så småt begyndt at få styr på det sidste ben. Og blevet bedre til at få det med rundt. Men vi kan simpelthen ikke få hende i kravlepositition. Hun bliver vildt ked af det når vi førsøger. Men de må godt ovre i VS? Underligt.
Men sagen er den at hun bliver 1 år den 30. Og hun kan ikke engang komme op på alle 4. Hvordan kan det være? Jer der har børn der var længe om det. Hvor hurtigt begyndte de at kravle da de havde lært at komme op på alle 4?
Hun er endelig blevet rimelig dygtig til at gå med os i hænderne. Og blevet god til at stå op af noget. Men synes bare at jeg virkelig godt snart kunne bruge at hun kunne kravle eller gå selv. For hun bliver ikke lettere og kan virkelig mærke at det er ved at være ret hård ved mit piskesmæld at løfte på hende.
Nu har jeg ikke læst alle svar,smed jeg har taget et kursus i børns motorik og så tænkte jeg på hvordan har hun det med at 'kravle' op ad trapper?? 
For det handler jo lidt om hendes kryds kordination!! 
Ikke at jeg skal gøre mig klog på din datter for det ønsker jeg bestemt ikke! 
Men det lærte jeg bare rigtig meget omkring.. 
Anmeld