Jeg skal til jobsamtale kl. 13.40 af en halv times varighed. Men ved ikke hvor mange de skal igennem. Men der er tre stillinger for pædagoger i børnehaven og tre for pædagogmedhjælpere i vuggestuen.
Har jo så kun søgt på de tre første og har ikke sat mig fast på et af dem, da det er tre forskellige stillingsbetegnelser, 2 på 30t. og 1 på 35t. (Det er så den jeg er blevet indkaldt til) i samme afdeling, men med forskelligt indhold som jeg mener jeg har kompetencerne til at besætte. Der kommer 5 til mit møde fra institutionen.. håber også jeg får svar samme dag - og helst ja du skal arbejde sammen med os
Ok, det var vel nok også nogen dumme tider, det ville vi heller ikke kunne få til at hænge sammen. Jeg har 45min hver vej hvis jeg får det og dreng i dp. Heldigvis er både dp og min mands arbejde fleksibelt. Men de tider ville jeg ikke kunne, så forstår dig godt.
Jeg håber stadigvæk du får godt nyt 

https://www.baby.dk/debat/173433pi1/ordet-er-frit/update-paa-jeg-skal-til-jobsamtale--offentliggoerelse.aspx
Bare lige en update. Okay, det lyder da også som gode odds at der er flere pladser der skal besættes. Håber virkelig det bedste for dig, for drømmejobbene hænger ikke på træerne mere, og når man er så heldig at nå til en jobsamtale skal man jo føle sig virkelig priviligeret. or det betyder jo at de har set noget i en, som de gerne vil have uddybet!
Anmeld