Jeg skal til jobsamtale!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Det er inde for marketing/salgsbranchen

Ja, må jo have gjort et eller andet rigtigt, hehe.

Indrømmer også gerne at ansøgningen til det ene job tog noget længere tid at skrive end den anden, men synes aldrig mine ansøgninger har været "levende" som jeg synes andres til tider har været, men det har åbenbart været nok for dem

To ud af to  Salg og marketing - næsten komisk! Du er født med et salgsgen i kroppen   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Hougaard92

tillykke med det, krydser finger for dig

kender udmærket selv følelsen

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

To ud af to  Salg og marketing - næsten komisk! Du er født med et salgsgen i kroppen   

hihi, det er ikke første gang jeg får at vide, men nu hvor jeg skal ud at have et "rigtigt# job er det bare noget anderledes.. nu dedt ikke et studiejob eller elevplads, det er et job som jeg måske kan ende med at have i en del år fremover.. Hvis de vælger mig, vel og mærke

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

Hougaard92 skriver:

tillykke med det, krydser finger for dig

kender udmærket selv følelsen

Tusind tak

Anmeld

9. maj 2012

MortilElias2010

Så er det idag der sendes tanker i din retning  Bare kør den hjem 

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Så er det idag der sendes tanker i din retning  Bare kør den hjem 

Det gik godt synes jeg. Er så heldig at jeg allerede får svar i eftermiddag! Så nu skal dagen bare gå... Håber det bedste, forventer det værste - så bliver man vel ikke skuffet?

Anmeld

10. maj 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Det gik godt synes jeg. Er så heldig at jeg allerede får svar i eftermiddag! Så nu skal dagen bare gå... Håber det bedste, forventer det værste - så bliver man vel ikke skuffet?

Jeg skulle også tænke på dig idag med henblik på en anden samtale, ikke? Her kommer det ihvertfald  Sender tanker til dig 

Og hvor dejligt du får svar idag  

Jeg skal jo til samtale næste onsdag - torsdag til søndag er jo helligdage, så hvad tror du - tror du jeg får svar samme onsdag eller skal jeg virkelig gå helt til mandag uden at vide besked? 

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Jeg skulle også tænke på dig idag med henblik på en anden samtale, ikke? Her kommer det ihvertfald  Sender tanker til dig 

Og hvor dejligt du får svar idag  

Jeg skal jo til samtale næste onsdag - torsdag til søndag er jo helligdage, så hvad tror du - tror du jeg får svar samme onsdag eller skal jeg virkelig gå helt til mandag uden at vide besked? 

Hun har ikke ringet endnu, men hun sagde hun ville se om det ikke kunne blive torsdag eftermiddag, så hvis hun ikke har ringet i morgen klokken 14 ringer jeg selv derud. Føler bare håbet svinder lidt, men kan selvfølgelig intet vide.

Samtalen i dag aflyste jeg efter en snak med ham jeg skulle til samtale ved. Arbejdstiderne på det job lå åbenbart til klokken 17 HVER dag, og de dage det ikke var til klokken 17, var det til klokken 20. Det kan vi ikke få til at hænge sammen med 2 børn, 1 times kørsel frem og tilbage og en mand der er selvstændig

Så tror jeg helt sikkert du får svar selvsamme dag, men måske det afhænger lidt både af hvad tid på dagen du skal til og hvor mange de skal igennem af ansøgere, men det evd jeg ikke om du har fået at vide? Jeg aner ikke hvor mange der var til samtale på det job jeg søgte, men ved at de skulle bruge 4. ÅH hvor jeg HÅBER og BEDER til at jeg er en af dem....

Anmeld

10. maj 2012

Camilla <3

Held og lykke med det! 

Hvor er det spændende  

Anmeld

10. maj 2012

MortilElias2010

Hun har ikke ringet endnu, men hun sagde hun ville se om det ikke kunne blive torsdag eftermiddag, så hvis hun ikke har ringet i morgen klokken 14 ringer jeg selv derud. Føler bare håbet svinder lidt, men kan selvfølgelig intet vide.

Samtalen i dag aflyste jeg efter en snak med ham jeg skulle til samtale ved. Arbejdstiderne på det job lå åbenbart til klokken 17 HVER dag, og de dage det ikke var til klokken 17, var det til klokken 20. Det kan vi ikke få til at hænge sammen med 2 børn, 1 times kørsel frem og tilbage og en mand der er selvstændig

Så tror jeg helt sikkert du får svar selvsamme dag, men måske det afhænger lidt både af hvad tid på dagen du skal til og hvor mange de skal igennem af ansøgere, men det evd jeg ikke om du har fået at vide? Jeg aner ikke hvor mange der var til samtale på det job jeg søgte, men ved at de skulle bruge 4. ÅH hvor jeg HÅBER og BEDER til at jeg er en af dem....

Jeg skal til jobsamtale kl. 13.40 af en halv times varighed. Men ved ikke hvor mange de skal igennem. Men der er tre stillinger for pædagoger i børnehaven og tre for pædagogmedhjælpere i vuggestuen.  Har jo så kun søgt på de tre første og har ikke sat mig fast på et af dem, da det er tre forskellige stillingsbetegnelser, 2 på 30t. og 1 på 35t. (Det er så den jeg er blevet indkaldt til) i samme afdeling, men med forskelligt indhold som jeg mener jeg har kompetencerne til at besætte. Der kommer 5 til mit møde fra institutionen.. håber også jeg får svar samme dag - og helst ja du skal arbejde sammen med os  

Ok, det var vel nok også nogen dumme tider, det ville vi heller ikke kunne få til at hænge sammen. Jeg har 45min hver vej hvis jeg får det og dreng i dp. Heldigvis er både dp og min mands arbejde fleksibelt. Men de tider ville jeg ikke kunne, så forstår dig godt.

Jeg håber stadigvæk du får godt nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.