MortilElias2010 skriver:
Jeg skulle også tænke på dig idag med henblik på en anden samtale, ikke? Her kommer det ihvertfald
Sender tanker til dig 
Og hvor dejligt du får svar idag 

Jeg skal jo til samtale næste onsdag - torsdag til søndag er jo helligdage, så hvad tror du - tror du jeg får svar samme onsdag eller skal jeg virkelig gå helt til mandag uden at vide besked? 
Hun har ikke ringet endnu, men hun sagde hun ville se om det ikke kunne blive torsdag eftermiddag, så hvis hun ikke har ringet i morgen klokken 14 ringer jeg selv derud. Føler bare håbet svinder lidt, men kan selvfølgelig intet vide.
Samtalen i dag aflyste jeg efter en snak med ham jeg skulle til samtale ved. Arbejdstiderne på det job lå åbenbart til klokken 17 HVER dag, og de dage det ikke var til klokken 17, var det til klokken 20. Det kan vi ikke få til at hænge sammen med 2 børn, 1 times kørsel frem og tilbage og en mand der er selvstændig 
Så tror jeg helt sikkert du får svar selvsamme dag, men måske det afhænger lidt både af hvad tid på dagen du skal til og hvor mange de skal igennem af ansøgere, men det evd jeg ikke om du har fået at vide? Jeg aner ikke hvor mange der var til samtale på det job jeg søgte, men ved at de skulle bruge 4. ÅH hvor jeg HÅBER og BEDER til at jeg er en af dem....
Anmeld