Jeg skal til jobsamtale!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Ja, det synes jeg virkelig også og tusind tak for de krysende fingre, håber at de hjælper!

Står i samme situation, så kan så godt følge dig. Min er bare den 16 maj det kan man altså leve længe på! Optur 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Står i samme situation, så kan så godt følge dig. Min er bare den 16 maj det kan man altså leve længe på! Optur 

Ja, kan godt huske dit indlæg Jeg skal nok tænke på dig den 16 så

Anmeld

7. maj 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Ja, kan godt huske dit indlæg Jeg skal nok tænke på dig den 16 så

Jeg sender dig tanker onsdag  

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Jeg sender dig tanker onsdag  

Tusind tak.. Og gerne torsdag også! Blev simpelthen ringet op af en mere som vil se mig til samtale! Søgte begge job lørdag aften og de ringede begge mandag morgen inden klokken 9.30!!!

Anmeld

7. maj 2012

BigHope13

Wee pøj pøj
bare det var mig

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

BigBabyWish12 skriver:

Wee pøj pøj
bare det var mig

Tusind tak! Lige nu føler jeg mig også ufatteligt heldig. Er jo ikke garanteret noget som helst, men bare det at blive kaldt til samtale betyder meget for mig.

Anmeld

7. maj 2012

BigHope13

Anonym skriver:

Tusind tak! Lige nu føler jeg mig også ufatteligt heldig. Er jo ikke garanteret noget som helst, men bare det at blive kaldt til samtale betyder meget for mig.

Nej men det er et stor skridt på vejen krydser fingre arme pga ben for dig

Anmeld

7. maj 2012

.....

Ønsker dig held og lykke

Anmeld

7. maj 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Tusind tak.. Og gerne torsdag også! Blev simpelthen ringet op af en mere som vil se mig til samtale! Søgte begge job lørdag aften og de ringede begge mandag morgen inden klokken 9.30!!!

Feeeeeeeedt!  

Kunne jeg lave smileys der render frem og tilbage over skærmen havde jeg gjort det, men du må bare bruge fantasien  

Hvilket område er det indenfor? Og hold da op du må skrive gode ansøgninger - sælge dig selv godt  

Skal nok tænke på dig begge dage 

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Feeeeeeeedt!  

Kunne jeg lave smileys der render frem og tilbage over skærmen havde jeg gjort det, men du må bare bruge fantasien  

Hvilket område er det indenfor? Og hold da op du må skrive gode ansøgninger - sælge dig selv godt  

Skal nok tænke på dig begge dage 

Det er inde for marketing/salgsbranchen

Ja, må jo have gjort et eller andet rigtigt, hehe.

Indrømmer også gerne at ansøgningen til det ene job tog noget længere tid at skrive end den anden, men synes aldrig mine ansøgninger har været "levende" som jeg synes andres til tider har været, men det har åbenbart været nok for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.