Jeg skal til jobsamtale!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.063 visninger
30 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg søgte to job her henover weekenden som godt kunne være mine drømmejob, i hvert fald godt på vej indenfor branchen..

Simpelthen ikke om jeg bliver ringet op allerede i morges at jeg skal til samtale på onsdag!

Jeg vil ikke lige komme med mit navn eller navn på stedet, da jeg af respekt både for dem OG min egen mulighed for at få jobbet ikke vil nævne det nogen steder på nettet

Jeg er helt oppe at ringe, og hele mit hoved kører nu på; hvilket tøj skal jeg have på? Hvordan skal mit hår sidde? Hvilke sko ville være passende? (altså jeg spørger ikke Jer, det er bare spørgsmål der drøner rundt)

Ville bare lige ud med min kæmpe glæde og så håber jeg at I vil tænke på mig på onsdag(formiddag)

Hilsen fra en anonym som nok skal gå til bekendelse efter samtalen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

MyLove E

Anonym skriver:

Hej

Jeg søgte to job her henover weekenden som godt kunne være mine drømmejob, i hvert fald godt på vej indenfor branchen..

Simpelthen ikke om jeg bliver ringet op allerede i morges at jeg skal til samtale på onsdag!

Jeg vil ikke lige komme med mit navn eller navn på stedet, da jeg af respekt både for dem OG min egen mulighed for at få jobbet ikke vil nævne det nogen steder på nettet

Jeg er helt oppe at ringe, og hele mit hoved kører nu på; hvilket tøj skal jeg have på? Hvordan skal mit hår sidde? Hvilke sko ville være passende? (altså jeg spørger ikke Jer, det er bare spørgsmål der drøner rundt)

Ville bare lige ud med min kæmpe glæde og så håber jeg at I vil tænke på mig på onsdag(formiddag)

Hilsen fra en anonym som nok skal gå til bekendelse efter samtalen...

Held og lykke her fra :-)

Anmeld

7. maj 2012

Nettemor

Tillykke

Anmeld

7. maj 2012

serinasmor

hvor stort

tillykke .. og pøj pøj med det

Anmeld

7. maj 2012

MortilElias2010

Det er fantastisk!  

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Held og lykke her fra :-)

Tusind tak! Al sådan noget kan kun hjælpe

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Det er fantastisk!  

Ja, det synes jeg virkelig også og tusind tak for de krysende fingre, håber at de hjælper!

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hvor stort

tillykke .. og pøj pøj med det

Det er SÅ stort, synes jeg selv, hehe. Tusind tak for det, det varmer!

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Tillykke

Tusind tak, håber på at kan lave en positiv update, i hvert fald til at starte med, en update på at bare samtalen gik godt

Anmeld

7. maj 2012

Valle81

Kæmpe held og lykke:0)

Fra mig der skal til stavetest på fredag, som led i optagelse som lægesekretærelev:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.