Ja, nu kan jeg snart ikke mere. Vores datter er 8 mdr og jeg står med alt selv! Når min kæreste kommer hjem fra arbejde (fra 05.00 til ca. 19.00) har han mere travlt med alt muligt andet (slå græs, lave bil, får venner på besøg) ihvertfald kommer han for det meste først ind ved 21.30 22.00 tiden og der er jeg efter hånden mere død end levende. Når han så kommer ind bliver han fornærmet over at jeg ikke gider noget og tror stræks at jeg ikke gider ham mere. Han fatter ikke at jeg mangler hjem i hverdagen.
Jeg har ikke indtaget noget mad eller drikke idag fordi vores datter er "over alt" og skal rende efter hende. Når hun så sover er der 1000 ting der skal ordnes, har egenlig ikke tid til at sætte her men nu bryd verden sammen for mig efter jeg har gået en tur med vores datter for at få hende til at sove hvilket hun ikke ville i det resultat at jeg bliver sur og hæver stemmen over hende. Hun har ikke fortjent det, for det er ikke hendes skyld. Er så ked af at jeg ikke kan mere og det går ud over vores datter.
Ville ikke så meget med dette, bare samle tankerne lidt.
Håber jeg har en glad datter når hun vågner og som stadig elsker hendes mor
Anmeld