Er blevet bidt af det.. Jer der hækler, kender i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

helle85

EKBJ skriver:

Har du et link til dem? 

undskyld glemte at sætte linket ind

her kommer det

http://inasdesign.blogspot.com/2011/08/diy-hklede-bordskanere.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

EKBJ

helle85 skriver:

undskyld glemte at sætte linket ind

her kommer det

http://inasdesign.blogspot.com/2011/08/diy-hklede-bordskanere.html

De er fede! :-D 

Tror du det vil tage lang tid - og tror du det er svært?  

Anmeld

2. maj 2012

ønskebørn74

EKBJ skriver:

Har du et link til dem? 

hvis ikke du finder et link.. er der super fine billige opskrifter at få i stof og stil..

og jeg har lige købt totalt lækre hæklenåle fra clover...

her er et link til dem..

http://www.butik-himmelblaa.dk/shop/strikke+tilbehoer/strikkepinde+og+haeklenaale/8999993+clover

Anmeld

2. maj 2012

helle85

EKBJ skriver:

De er fede! :-D 

Tror du det vil tage lang tid - og tror du det er svært?  

jeg ville ikke syntes de er sværer men nu har jeg også kunne hækle siden jeg var barn og jeg tror ikke det tager så lang tid

Anmeld

2. maj 2012

EKBJ

helle85 skriver:

jeg ville ikke syntes de er sværer men nu har jeg også kunne hækle siden jeg var barn og jeg tror ikke det tager så lang tid

Jeg har ikke prøvet det endnu, men vil gerne til det

Anmeld

2. maj 2012

ønskebørn74

EKBJ skriver:

Jeg har ikke prøvet det endnu, men vil gerne til det

de har et hækleskole hæfte med de fedeste begynder opskrifter med perfekt guide for kun 50kr..

og en del fede opskrifter, og mange bamser og børneopskrifter...

Anmeld

2. maj 2012

Sakris

ønskebarn74 skriver:

glæd dig!!! de er fantastiske, har lige fået mine..

Jeg glæder mig rigtig meget :-) Det bliver skønt. Så skal jeg bare lige have syet et nyt hylster til de nye

Anmeld

2. maj 2012

ønskebørn74

Sakris skriver:

Jeg glæder mig rigtig meget :-) Det bliver skønt. Så skal jeg bare lige have syet et nyt hylster til de nye

jeg har 2 sådan nogle fede etuier.. der oprindeligt var til toiletsager..

der er 3 rum i.. det store passer til det jeg er igang med opskrifter og min lille jeg hækler selv bog med instrukser på alle typer masker..

i de 2 andre har jeg hæklepinde en lille saks.. og et ekstra nøgle garn om nødvendigt.. rummene er gennemsigtige, hvilket er super fedt.. og det hele rulles sammen til en taske med håndtag.. og den er så lille at den lige er til at smide i tasken..

Anmeld

7. maj 2012

Sakris

ønskebarn74 skriver:

glæd dig!!! de er fantastiske, har lige fået mine..

SÅ fik jeg mine  Har prøvet 3,5'eren! De ligger virkelig godt i hånden. Kommer bestemt ikke til at fortryde det. Troede aldrig det ville overgå mig, men min kæreste spurgte hvorfor jeg ikke havde købt alle størrelser (han er til "serier" og bryder sig ikke om at blande... ) hehe...

Anmeld

7. maj 2012

Sakris

ønskebarn74 skriver:

jeg har 2 sådan nogle fede etuier.. der oprindeligt var til toiletsager..

der er 3 rum i.. det store passer til det jeg er igang med opskrifter og min lille jeg hækler selv bog med instrukser på alle typer masker..

i de 2 andre har jeg hæklepinde en lille saks.. og et ekstra nøgle garn om nødvendigt.. rummene er gennemsigtige, hvilket er super fedt.. og det hele rulles sammen til en taske med håndtag.. og den er så lille at den lige er til at smide i tasken..

Jeg har syet nogle med rum til hæklenåle, målebånd, saks, opskrift og nåle, alle i forskellige rum. Det er bare praktisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.