Er blevet bidt af det.. Jer der hækler, kender i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

ønskebørn74

Jeg har selv improviseret en hue har nu også bestilt hæklenåle....Hovsa! Tror helt sikkert de er super når du også har nikkelallergi. 

glæd dig!!! de er fantastiske, har lige fået mine..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

mariamiss6

ønskebarn74 skriver:

og jeg er så fra starten vild med dem..

Godt så

Anmeld

2. maj 2012

JulieE

ønskebarn74 skriver:

her er en side hvor de ikke er så dyre...

http://www.butik-himmelblaa.dk/shop/strikke+tilbehoer/strikkepinde+og+haeklenaale/8999993+clover

Hvor fedt! Tak skal du have

Anmeld

2. maj 2012

ønskebørn74

JulieE skriver:

Hvor fedt! Tak skal du have

velbekommen..

strikker du også??

Anmeld

2. maj 2012

JulieE

ønskebarn74 skriver:

velbekommen..

strikker du også??

Lidt... Men er klart mest til hækling. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes  ikke det jeg strikker bliver rigtig pænt, hvorimod når jeg hækler bliver det SÅ fint  Så jeg har efterhånden erkendt at jeg er mere til hækling. Har hæklet en million savlesmække til mine egne unger og alle vores venners (solgte dem også en overgang på trendsales) og er igang med et lap-tæppe til min datter. Næste projekt er en vest til mig selv 

Anmeld

2. maj 2012

ønskebørn74

JulieE skriver:

Lidt... Men er klart mest til hækling. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes  ikke det jeg strikker bliver rigtig pænt, hvorimod når jeg hækler bliver det SÅ fint  Så jeg har efterhånden erkendt at jeg er mere til hækling. Har hæklet en million savlesmække til mine egne unger og alle vores venners (solgte dem også en overgang på trendsales) og er igang med et lap-tæppe til min datter. Næste projekt er en vest til mig selv 

ok, ellers ville jeg havde smidt et link.. har lige købt sådan nogle silecone dutter til pindende så mine strømpepinde kan bruges som almindelige pinde.. og man kan se hvilken side der er retten, på det hvor det er svært at se..

Anmeld

2. maj 2012

JulieE

ønskebarn74 skriver:

ok, ellers ville jeg havde smidt et link.. har lige købt sådan nogle silecone dutter til pindende så mine strømpepinde kan bruges som almindelige pinde.. og man kan se hvilken side der er retten, på det hvor det er svært at se..

Det var ellers sødt af dig! Min mands mormor strikkede rigtig meget, så jeg har arvet rigtig meget strikkeudstyr, incl omgangstællere og skabeloner til pompom'er 

Anmeld

2. maj 2012

ønskebørn74

JulieE skriver:

Det var ellers sødt af dig! Min mands mormor strikkede rigtig meget, så jeg har arvet rigtig meget strikkeudstyr, incl omgangstællere og skabeloner til pompom'er 

ej hvor fint.. og det er bare øvelsen der mangler.. for det er her at den ensartede trikkefasthed kommer ind..  det er det der giver det flotte resultat..

Anmeld

2. maj 2012

helle85

EKBJ skriver:

Er det ikke svært at hækle? :-) 

- jeg overvejer og hækle nogle bordeskåner.. Nogen der kan linke nogle gode og nemme opskrifter?  

jeg skal snart til at lave de her bordskåner jeg skal bare lige værer færdig med grydelapper

Anmeld

2. maj 2012

EKBJ

helle85 skriver:

jeg skal snart til at lave de her bordskåner jeg skal bare lige værer færdig med grydelapper

Har du et link til dem? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.