Er blevet bidt af det.. Jer der hækler, kender i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.273 visninger
56 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

ønskebørn74

Jeg er lige begyndt at hækle.. Hold fast det er hyggeligt.. Men jeg har kun sådan nogle gamle tynde metal hæklenåle..

Så jeg har lige bestilt nogle af mærket Clover.. Er der nogen der kender dem??? Og er de gode???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Sakris

Jeg har overvejet at købe nogle. Men blev lidt nærrig Har hørt de er rigtig gode! Jeg bruger de runde i metal. hvilke str. har du bestilt? Kan det passe man kun kan få dem i str: 2-6

Anmeld

1. maj 2012

ønskebørn74

Sakris skriver:

Jeg har overvejet at købe nogle. Men blev lidt nærrig Har hørt de er rigtig gode! Jeg bruger de runde i metal. hvilke str. har du bestilt? Kan det passe man kun kan få dem i str: 2-6

ja, det er rigtigt... og det er ikke så slemt..

fandt dem på nedenstående side til 33kr stk.

http://www.butik-himmelblaa.dk/shop/strikke+tilbehoer/strikkepinde+og+haeklenaale/8999993+clover+soft+touch+haeklenaale.htm

Anmeld

1. maj 2012

ønskebørn74

Sakris skriver:

jeg har bestildt en af hver str.

Anmeld

1. maj 2012

JulieE

Jeg er en ivrig hækler... Jeg har en af dem og den er SÅ lækker at arbejde med! Den ligger virkelig godt i hånden  Helt sikkert alle pengene vørd. Når jeg en gang går i gang med et nyt projekt, hvor jeg skal bruge en anden størrelse, skal jeg helt sikkert have den også. Lige nu er jeg ved at færdig gøre et tæppe til min datter 

Anmeld

1. maj 2012

Sakris

ønskebarn74 skriver:

ja, det er rigtigt... og det er ikke så slemt..

fandt dem på nedenstående side til 33kr stk.

http://www.butik-himmelblaa.dk/shop/strikke+tilbehoer/strikkepinde+og+haeklenaale/8999993+clover+soft+touch+haeklenaale.htm

Ah, tak. Ja det er en lidt anden pris end det jeg har set dem til  Kunne godt tænke mig str. 2,5-4,5 og 6 

Anmeld

1. maj 2012

ønskebørn74

Sakris skriver:

Ah, tak. Ja det er en lidt anden pris end det jeg har set dem til  Kunne godt tænke mig str. 2,5-4,5 og 6 

jeg gav 343kr for 9stk inkl. fragt..

Anmeld

1. maj 2012

ønskebørn74

Sakris skriver:

jeg leder på livet løs efter en opskrift på djævlehue til at hækle.. kan kun finde den i strikke opskrift..

Anmeld

1. maj 2012

malo

ønskebarn74 skriver:

jeg leder på livet løs efter en opskrift på djævlehue til at hækle.. kan kun finde den i strikke opskrift..

Mener min mor engang hæklede en fra en bog der hedder Babyhæklet af Sys Fredens.

Anmeld

1. maj 2012

ønskebørn74

malo skriver:

Mener min mor engang hæklede en fra en bog der hedder Babyhæklet af Sys Fredens.

1000 tak skal du have.. blev den fin huen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.