Er blevet bidt af det.. Jer der hækler, kender i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

ønskebørn74

LouiseVous skriver:

Tak, tror jeg må tage mig sammen en aften og lure de der film på youtube. Dem er jeg også blevet varmt anbefalet

det har jeg også.. men er blevet glad for bogen som refference.. så behøver jeg ikke tænde min pc op.. og den er til at have med, når man er ude..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

ønskebørn74

EKBJ skriver:

Er interesseret i en Online "guide" :-) 

ok, så må du jo i krig med at finde en..

Anmeld

1. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

ønskebarn74 skriver:

det har jeg også.. men er blevet glad for bogen som refference.. så behøver jeg ikke tænde min pc op.. og den er til at have med, når man er ude..

Åh ja Der har du vidst fanget tippet

Anmeld

1. maj 2012

ønskebørn74

LouiseVous skriver:

jeg vil lige beskrive hvorfor den er god...

her er 2 omgange som den står i min opskrift..

1. omg. 6 fm i ringen

2. omg. 2 fm i hver fm = 12

fattede du noget af det??

Anmeld

1. maj 2012

Madam Blå

EKBJ skriver:

Er interesseret i en Online "guide" :-) 

garnstudio.dk har videoer

Youtube har også lidt. Er selv lige begyndt at hækle, og lærte det ved at se videoer på garnstudio.dk

Tjek det ud, hvis du vil give dig i kast med at hækle

Anmeld

1. maj 2012

ønskebørn74

LouiseVous skriver:

jeg gloede da jeg havde købt opskrifter og ikke fattede en dyt.. er så glad for min bog..

Anmeld

1. maj 2012

mariamiss6

ønskebarn74 skriver:

nu er jeg da spændt... for jeg har købt mange af dem.. har problemer med de tynde.. får så ondt i hånledet og en del af hånden og der er nikkel i, jeg får eksem..

Jamen jeg tror måske bare det er mig der er sær. Har heller ikke fået hæklet så meget siden jeg købte dem, så jeg er slet ikke færdig med at vænne mig til dem... Jeg troede ligesom bare lidt mere om dem.... 

Anmeld

1. maj 2012

ønskebørn74

mariamiss6 skriver:

Jamen jeg tror måske bare det er mig der er sær. Har heller ikke fået hæklet så meget siden jeg købte dem, så jeg er slet ikke færdig med at vænne mig til dem... Jeg troede ligesom bare lidt mere om dem.... 

kender det for godt.. er også inimellem blevet MEGET skuffet..

men laver en update om jeg kan li dem..

Anmeld

2. maj 2012

ønskebørn74

JulieE skriver:

Jeg er en ivrig hækler... Jeg har en af dem og den er SÅ lækker at arbejde med! Den ligger virkelig godt i hånden  Helt sikkert alle pengene vørd. Når jeg en gang går i gang med et nyt projekt, hvor jeg skal bruge en anden størrelse, skal jeg helt sikkert have den også. Lige nu er jeg ved at færdig gøre et tæppe til min datter 

her er en side hvor de ikke er så dyre...

http://www.butik-himmelblaa.dk/shop/strikke+tilbehoer/strikkepinde+og+haeklenaale/8999993+clover

Anmeld

2. maj 2012

ønskebørn74

mariamiss6 skriver:

og jeg er så fra starten vild med dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.