er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

TeamRocket

Jeg valgte vi ikke skulle have det at vide, jeg har været meget bange for fødslen så snart jeg er blevet gravid- og det at glæde sig til at finde ud af kønnet har beroliget mig lidt og givet mig noget at se frem til ved den frygtede fødsel  Giver det mening ? Hehe. Vi skal nok heller ikke havde det afvide her med nr 3- selv om det ville være praktisk at vide om det er storesøsters babytøj eller storebrors babytøj vi skal gøre klar til bebs  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

emsaroto

Tildes mor skriver:

Da vi ventede Tilde var det et helt uheld vi fik kønnet afvide, jeg ville slet ikke have vidst det men hende der scannede mig til MD kunne ikke holde sin k-æ-f-t! 

ej hvor irriterende! 

Anmeld

1. maj 2012

Stumpen

lhn89 skriver:

Nu har jeg kun prøvet at vide kønnet - så kan selvfølgelig kun svare derudfra 

Men vi kunne heller ikke vente med at vide kønnet. Vi synes at det var lige så stor en overraskelse at få det af vide til scanning som til selve fødslen. Vi mente at selve det endelig at se hende, til fødslen, var en stor nok overraskelse i sig selv

Vi havde nemmere ved at forholde os til at det var vores lille Luna, som skulle kommer, og ikke "bare" vores baby. Når vi snakkede om hende og købte ting til hende, var hun vores lille datter og ikke "bare" intetkøn

Så næste gang vil vi helt sikkert også vide hvad kønnet er. Men når det er sagt, så synes jeg at det er utrolig flot, at I kan vente! 

Se det er sjovt, for jeg kan jo så slet ikke forstå at man kan give sit ufødte barn et navn inden man har set babyen 

og med det svar, så nej vi kendte ikke kønnet nogen af gangene..

Anmeld

1. maj 2012

Rosengreen

Du er slet ikke den eneste!

Vi vidste det ikke da vi ventede Mynte, det var slet ikke vigtigt for os om barnet var en dreng eller pige.

Sjovt nok gik der 20 minutter fra hun blev født til jordemoderen spurgte "Har I set hvad det blev?" Og nej det havde vi ikke! Vi var så fordybet i det smukke lille væsen at vi helt glemte at kigge mellem benene  

Her anden gang ved vi det heller ikke. Vi havde snakket om at få det at vide hvis nu Mynte begyndte at sige dreng eller pige om babyen. Men hun forstår sagtens at vi ikke ved det.

Desværre er forståelsen ikke så stor fra familie og venners side  Er ved at være træt af at det skal spørge Mynte "Tror du det er en dreng eller pige der er i mors mave?" VI VED DET FOR H****E IKKE! Og det hjælper ikke at I spørge Mynte.  Gid de bare kunne respektere vores valg!

Ved Mynte havde vi et pigenavn og et drengenavn klar, og det samme har vi her med baby. Så navnet er bestemt, selvom vi ikke ved om det er en lillesøster eller lillebror der gemmer sig 

Anmeld

1. maj 2012

FogL

Hvis ikke jeg havde fået det at vide, havde jeg købt alt muligt i drengefarver - var overbevist om, at hun var en dreng :p 

Men manden fik mig overtalt til, at få det at vide, selvom jeg egentlig startede med, ikke at ville vide noget! 

Næste gang vil jeg ikke vide det. 

Anmeld

1. maj 2012

vitapigen

Vi valgte at få kønnet at vide....

Jeg synes at selve fødslen var en stor fantatisk overraskelse når man så den lille, man har båret rundt på så mange mdr. Så er der så mange følelser i en alligevel over at det er overstået, man ser det lille væsen og alt det der... Så synes jeg det er rart at man allerede ved. 20 uger kunne få sig en kæmpe overraskelse...  Dvs. 2 overraskelser i én graviditet. Hvis man ikke ved kønnet er det kun 1 stor overraskelse

Og så har jeg erfaret fra andre der ikke kendte til kønnet at de var så overvældet af det hele at de knap nok så hvilket køn det var

Anmeld

1. maj 2012

MelikkazMoar

emsaroto skriver:

som synes at det er vildt at så mange ønske at få barnets køn afvide? 

jeg synes jo det er vildt, at jeg kender ingen, udover mig selv, som ikke har fået det vide, eller som ikke øsnker at vide det.

Hvad tænker i? 

vi fik det afvide med Melikka.. da storebror ikke kunne finde ud a det var en baby, jeg havde i maven.. for det var enten en dreng eller en pige.. det kunne ikke bare være en baby..

og så var jeg måske for nysgerrig :I

Anmeld

1. maj 2012

M (:

Når den tid kommer er vi heller ikke interesserede i at kende kønnet, da jeg/vi mener, at man efterhånden ved ALT om sit kommende barn inden fødslen.. Så vi vil gerne have den overraskelse til gode, og mht. shopping kan man jo sagtens købe fine ting, der passer til begge køn.. 

Anmeld

1. maj 2012

meem

Har stemt blankt.. Vi fik det afvide ved den første.. ved den næste kunne de ikke fortælle os det ved MD scanningen.. så vi blev enge om det var skæbnen der havde talt og vi derfor skulle vente og se til ved fødslen

Anmeld

1. maj 2012

A&F

Vi ønskede ikke at vide da, da vi ville overraskes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.