er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad valgte/vælger du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.027 visninger
39 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

emsaroto

som synes at det er vildt at så mange ønske at få barnets køn afvide? 

jeg synes jo det er vildt, at jeg kender ingen, udover mig selv, som ikke har fået det vide, eller som ikke øsnker at vide det.

Hvad tænker i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

morethanperfect

emsaroto skriver:

jeg synes jo det er vildt, at jeg kender ingen, udover mig selv, som ikke har fået det vide, eller som ikke øsnker at vide det.

Hvad tænker i? 

Vi fik det af vide med Oscar ..
Og fik det afvide med lillebror også ..
Egentlig ville jeg ønske at jeg ikke var så nysgerrig , for kunne godt tænke mig at blive overrasket ..
På den anden side , syns jeg det er meget praktisk , med hensyn til tøj osv.. Syns det neutrale tøj er så kedeligt  

Anmeld

1. maj 2012

emsaroto

morethanperfect skriver:

Vi fik det af vide med Oscar ..
Og fik det afvide med lillebror også ..
Egentlig ville jeg ønske at jeg ikke var så nysgerrig , for kunne godt tænke mig at blive overrasket ..
På den anden side , syns jeg det er meget praktisk , med hensyn til tøj osv.. Syns det neutrale tøj er så kedeligt  

jeg kan kun sige det fra den side hvor man ikke kender kønnet.

Jeg kunne ikke have haft en bedre fødsel, og jeg vil også have det sådan næsten gang

Anmeld

1. maj 2012

lassemor07

emsaroto skriver:

Hvad tænker i? 

Nej du er skam ikke den eneste
Jeg fik det heller ikke af vide da jeg ventet Lasse og ønsket det heller ikke for jeg syndes det skulle være en overaskelse og jeg var lige glad om hvad det blev bare et sundt og rask barn og syndes det var lidt sjovt af gå og gætte
Vil heller ikke vide næste gang det er min tur

Anmeld

1. maj 2012

Henriette Aaby

Vi ville ikke vide hvem der kom første gang, og her anden gang ville vi gerne vide det, med det ville babyen ikke afslører

Vi fik først en pige og derefter en dreng.

Jeg har nydt ikke at vide kønnet, men har også været vild nysgerrig

Anmeld

1. maj 2012

Nolle

Det fordi du underlige Emilie <3 .. 
Ej, vi fik det afvide fordi vi er ALT FÅ NYSGERRIG !!
Og så vist vi hvad få nogen farver at gå efter  

Anmeld

1. maj 2012

emsaroto

Nolle skriver:

Det fordi du underlige Emilie <3 .. 
Ej, vi fik det afvide fordi vi er ALT FÅ NYSGERRIG !!
Og så vist vi hvad få nogen farver at gå efter  

Men det er så fedt ikke at vide det

Anmeld

1. maj 2012

tarkoflen

Jeg vil egentlig helst ikke vide det, men kæresten vil gerne, når engang det bliver vores tur... Tror også måske godt jeg kunne blive for nysgerrig, så måske man skal håbe, at den slet ikke vil give sig til kende, så man ikke har muligheden

Anmeld

1. maj 2012

VNB

vi valgte at vi ikke ville vide kønnet da jeg ventede Viktor og det var en kæmpe kæmpe stor oplevelse at få det afvide lige efter fødslen! 

men denne her gang har vi aftalt at vi vil vide kønnet. 

Det er lidt pga praktiske årsager. Men også fordi jeg vil prøve på egen krop om der er forskel på at vide kønnet og ikke at vide kønnet. 

så har jeg jo prøvet begge dele  

jeg synes at det er helt op til folk selv om de vil vide kønnet eller ej. Og jeg glæder mig vildt meget til at komme til en kønsscanning så tidligt som muligt denne her gang 

Anmeld

1. maj 2012

MyLove E

Vi vidste det heller ikke.. Og jeg havde ligesom dig at vi var de eneste der ikke vidste det:-)

Jeg syntes det var fedt at kunne ringe hjem til min mor og sige vi havde fået en dreng og det først var der hun vidste det:-)

Vi vil heller ikke vide det næste gang:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.