er jeg virkelig den eneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

malo

emsaroto skriver:

som synes at det er vildt at så mange ønske at få barnets køn afvide? 

jeg synes jo det er vildt, at jeg kender ingen, udover mig selv, som ikke har fået det vide, eller som ikke øsnker at vide det.

Hvad tænker i? 

Vi valgte ikke at få det at vide hverken første eller anden gang. Det var helt bevidst og vi spurgte ikke til det, da vi var til scanning. Jeg synes det er en dejlig overraskelse når barnet kommer ud. Men jeg vil da indrømme at man er meget nysgerrig til tider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

lhn89

Nu har jeg kun prøvet at vide kønnet - så kan selvfølgelig kun svare derudfra 

Men vi kunne heller ikke vente med at vide kønnet. Vi synes at det var lige så stor en overraskelse at få det af vide til scanning som til selve fødslen. Vi mente at selve det endelig at se hende, til fødslen, var en stor nok overraskelse i sig selv

Vi havde nemmere ved at forholde os til at det var vores lille Luna, som skulle kommer, og ikke "bare" vores baby. Når vi snakkede om hende og købte ting til hende, var hun vores lille datter og ikke "bare" intetkøn

Så næste gang vil vi helt sikkert også vide hvad kønnet er. Men når det er sagt, så synes jeg at det er utrolig flot, at I kan vente! 

Anmeld

1. maj 2012

lhn89

emsaroto skriver:

jeg synes jo det er vildt, at jeg kender ingen, udover mig selv, som ikke har fået det vide, eller som ikke øsnker at vide det.

Hvad tænker i? 

Ups. glemte at citere

Anmeld

1. maj 2012

emsaroto

lhn89 skriver:

Ups. glemte at citere

gør ikke noget Som opretter af tråden, får jeg en notifikation hver gang nogen skriver haha

Anmeld

1. maj 2012

lhn89

emsaroto skriver:

gør ikke noget Som opretter af tråden, får jeg en notifikation hver gang nogen skriver haha

Smart 

Anmeld

1. maj 2012

Klumpe-dumpe

Ja jeg fik det afvide.

men jeg fik det afvide, fordi jeg fik et meget dårligt NF-tal, og hvis hun havde haft downs eller anden levebar kromo-fejl ville jeg alligevel beholde hende, men så vil jeg gerne ha afvide kønnet, hvis nu det var en kromofejl der ikke var levebar.

Så hvis det havde været en god NF, så havde jeg ikke fået kønnet afvide...

Håber det giver mening

Anmeld

1. maj 2012

Drømme

emsaroto skriver:

Hvad tænker i? 

Vi fik det ikke at vide, tænkte at der er så få sande overraskelser i livet at jeg ikke ville gå glip af den overraskelse

Samtidig frygtede jeg kejsersnit, og tænkte, at det da var noget at glæde sig over, hvis man skulle ende med et kejsersnit. Og det gjorde jeg (hvilket var en overraskende god oplevelse ) og jeg blev meget overrasket.. Havde hele graviditeten troet, det var en dreng, men de sagde en pige, og jeg troede ikke på dem, så sendte narkose lægen over for at tjekke en ekstra gang - og det var en pige

Det var fantastisk, og en evt. næste gang vil vi heller ikke vide kønnet

Anmeld

1. maj 2012

cennona

emsaroto skriver:

Hvad tænker i? 

Vi valgte at få kønnet at vide. Både fordi jeg er for nysgerrig til at vente ni månender og så fordi, jeg synes, at noget af hyggen ved at være gravid er at kunne vælge ting til baby, som passer til kønnet.

Anmeld

1. maj 2012

Tildes mor

Da vi ventede Tilde var det et helt uheld vi fik kønnet afvide, jeg ville slet ikke have vidst det men hende der scannede mig til MD kunne ikke holde sin k-æ-f-t! 

Anmeld

1. maj 2012

Princesspigen

emsaroto skriver:

Hvad tænker i? 

vi er enige om at vi ikke vil vide kønnet.. er sat til oktober..  

men ja du har ret de fleste vil vide det og planlægge værelse og tøj ud fra det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.