Hvorfor denne fjenskhed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Lady Marion <3

Syntes aldrig os i Hillerød har haft en "hade" by meeen da vi gik i ungdomsskolen var det helt klart Hillerød øst mod Hillerød vest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

L&V

kiwilouise skriver:

jeg hørte godt om det der da jeg gik på efterskole i bjerringbro  vi var lidt skræmte så vi kom ikke så tit til byen

Arh men syntes man kan fornemme et hvis kendskab til bjerringbro i den her tråd, tror jeg vil foreslå at den bliver gjort til hovdedestad he he Uh nej da altså det er nu ellers ret sjovt at gå i byen her (måske fordi man altid kender alle) Var det på hedemølle du gik?

Anmeld

3. maj 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Kedsomhed.. går jeg ud fra

Anmeld

5. maj 2012

kiwilouise

Månsson skriver:

Arh men syntes man kan fornemme et hvis kendskab til bjerringbro i den her tråd, tror jeg vil foreslå at den bliver gjort til hovdedestad he he Uh nej da altså det er nu ellers ret sjovt at gå i byen her (måske fordi man altid kender alle) Var det på hedemølle du gik?

ja det var det  i måtte da også have haft jeres tanker om den skole tænker jeg  hehe

Anmeld

5. maj 2012

L&V

kiwilouise skriver:

ja det var det  i måtte da også have haft jeres tanker om den skole tænker jeg  hehe

Det er noget med det er en kristen efterskole ik? Har faktisk aldrig tænkt over den lagde derude før end her i mit "voksenliv"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.