Hvorfor denne fjenskhed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

L&V

Darling<3 skriver:

Har hørt det flere gange, og de unge "farlige" mennesker på deres knallerter, er jo næsten en trussel mod os hehe...

Det kan vi da godt - du må bare ikke slå i maven, skulle gerne beholde prinsessen indenfor i 2 måneder endnu

Uh ja vi har jo en puck klub her he he.. Oki det ska jeg nok lade være med så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

L&V

malenekjeldsen skriver:

bjerringbro og kjellerup kan bestemt heller ikke sammen. jeg er fra kjellerup, og hvis man er i byen i bjerringbro, og nævner, man bor i kjellerup, får man tæsk - det oplevede en af mine venner. og omvendt i kjellerup, man skal ALDRIG nævne, man er fra bjerringbro..
jeg forstår ikke hvorfor det er sådan, og er rigtig træt af det, da min kæreste faktisk bor i bjerringbro.. det er lidt skidt

Ih sikke en slem by jeg bor i. Jeg reklamere nu gerne for bjerringbro Og jeg har os boet på begge sider af åen Ih hvor sjovt verdenen er bare lille Må indrømme jeg kun har set sådan noget til halbal i ulstrup (ja ja vi er bonderøve her ude) også open air i rødkær.. Vi er nu altså nogle der er flinke her i byen

Anmeld

2. maj 2012

frkanonym

Månsson skriver:

Ih sikke en slem by jeg bor i. Jeg reklamere nu gerne for bjerringbro Og jeg har os boet på begge sider af åen Ih hvor sjovt verdenen er bare lille Må indrømme jeg kun har set sådan noget til halbal i ulstrup (ja ja vi er bonderøve her ude) også open air i rødkær.. Vi er nu altså nogle der er flinke her i byen

ja, i må være nogen slemme nogen .. men har skam intet imod folk fra bjerringbro, som sagt, så bor min kæreste der, samt hans mor. har også familie der, så kommer tit i bjerringbro skal bare ikke nævne, jeg er fra kjellerup ;p haha..

Anmeld

2. maj 2012

Trine89

Jeg kommer oprindelig fra Øster Hurup (og en del af de byer omkring) har et eller andet mod dem som kommer fra Kongerslev. Det er mest når de fra Kongerslev kommer til Ø. Hurup der er problemer, de kommer nok kun for at ødelægge den dårlige stemning, syntes altid det er dem som starter slagmålene. (men de mener sikkert der er "os" der starter)

Anmeld

2. maj 2012

Pinkrose

Muhmi skriver:

Jeg sidder og "laver" opgave på skolen lige nu

Men så sidder der én af mine klassekammerater bagved mig og siger at "Mors er da også bare den værste ø i verdenen" osv osv.. Sådan virkelig hater på Nykøbing Mors..

Og da jeg flyttede fra sjælland til nord-salling gik der ikke lang tid før jeg blev klar over denne opdeling...

Altså jeg synes sgu Mors er en dejlig ø, ikke mindst fordi de har Løvbjerg

Der var det også i den by jeg boede i før, altså Frederiksværk der HADEDE vi Hundestederne og det var da bare en værre lortefiskerby... Men jeg aner ikke hvorfor... For jeg fulgte egentlig bare med på den da jeg var yngre...

Men jeg synes bare ikke jeg kan forstå hvorfor mere...

Nu sidder jeg så bare og undrer mig over HVORFOR det er at det altid bliver delt sådan op her i landet... ??

Er det alle steder at det er sådan??

Er det mig der er underlig, fordi jeg synes det er underligt??

Hehe jeg har selv boet i hundested så ved bestemt hvad du mener der, og ja det mærkeligt at det bare er sådan det er, anede ikke hvorfor der var sådan en kamp mellem frederisværk og hundested men det var der altså bare:/

Anmeld

2. maj 2012

Clarasmor2010

Bor selv i Frederiksværk så ved at det stadig er sådan mellem byerne ;-)

Anmeld

2. maj 2012

sarahb

Det er de gamle versioner af opdelte bander.. hahahahahah!!!

Anmeld

2. maj 2012

MortilElias2010

Sønderborg vs Aabenraa - vs Haderslev (da jeg flyttede derned i 1999)  

Flyttede derfra i 2006, aner ikke om det stadigvæk er således. 

Anmeld

2. maj 2012

Ilya

bjerringbro og kjellerup kan bestemt heller ikke sammen. jeg er fra kjellerup, og hvis man er i byen i bjerringbro, og nævner, man bor i kjellerup, får man tæsk - det oplevede en af mine venner. og omvendt i kjellerup, man skal ALDRIG nævne, man er fra bjerringbro..
jeg forstår ikke hvorfor det er sådan, og er rigtig træt af det, da min kæreste faktisk bor i bjerringbro.. det er lidt skidt

Haha!! Åh hvor godt at vide... Jeg flytter netop til Kjellerup I DAG uden at kende alt for meget til byen i forvejen, så det er ret pudsigt I lige snakker om Kjellerup og Bjerringbro...

Tak for tippet, jeg må hellere huske, ikke at råbe for højt om Kjellerup hvis jeg er i Bjerringbro så.  Sjovt med lidt insider-viden. 

Anmeld

2. maj 2012

frkanonym

Ilya skriver:

Haha!! Åh hvor godt at vide... Jeg flytter netop til Kjellerup I DAG uden at kende alt for meget til byen i forvejen, så det er ret pudsigt I lige snakker om Kjellerup og Bjerringbro...

Tak for tippet, jeg må hellere huske, ikke at råbe for højt om Kjellerup hvis jeg er i Bjerringbro så.  Sjovt med lidt insider-viden. 

du spørger bare, hvis du skal vide noget om kjellerup - jeg har boet der i lige knap 18 år ;p ..
kjellerup og viborg kan heller ikke rigtig sammen. i kjellerup ser vi på viborg som en "snob-by" - men derimod silkeborg og århus holder vi ALTID sammen med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.