Hvorfor denne fjenskhed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Ilya

malenekjeldsen skriver:

du spørger bare, hvis du skal vide noget om kjellerup - jeg har boet der i lige knap 18 år ;p ..
kjellerup og viborg kan heller ikke rigtig sammen. i kjellerup ser vi på viborg som en "snob-by" - men derimod silkeborg og århus holder vi ALTID sammen med.

Ah hvor godt. Jeg flytter fra Silkeborg til Kjellerup, så jeg bliver da i det mindste ikke lagt for had med det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

frkanonym

Ilya skriver:

Ah hvor godt. Jeg flytter fra Silkeborg til Kjellerup, så jeg bliver da i det mindste ikke lagt for had med det samme.

nej, det gør du ikke ..

Anmeld

2. maj 2012

MetteT

Sådan var det også der hvor jeg kommer fra.. Jeg boede i Lunderskov og de ku bestemt ikke med Vamdrup.. Hold nu op nogle slåskampe der ku være til byfesterne..

Anmeld

2. maj 2012

anynom

Langå er bare et hul i jorden som tilfældigvis ligger placeret ovenpå portalen til helvede - og jeg er nok den eneste i Randers, der har det sådan
Ved ikke hvad "fjende" byen til Randers er, måske Århus? Pas

Anmeld

2. maj 2012

L&V

malenekjeldsen skriver:

ja, i må være nogen slemme nogen .. men har skam intet imod folk fra bjerringbro, som sagt, så bor min kæreste der, samt hans mor. har også familie der, så kommer tit i bjerringbro skal bare ikke nævne, jeg er fra kjellerup ;p haha..

Ha ha ha nej der må jo ku findes ordentlige mennesker her

Anmeld

3. maj 2012

frkanonym

Månsson skriver:

Ha ha ha nej der må jo ku findes ordentlige mennesker her

ja, det jo det

Anmeld

3. maj 2012

Kay

tror det er helt normalt og har været/er sådan i alle "små" byer.... lige jom at sjællændere hater på jyder... eller mange danskere hater på svenskere...

er selv opvokset i Gilleleje... og der hatede vi på Græsted... en anden lille by ved siden af... for vi var en stolt fisker by og de var bare en bonde by...

tror det er den der med at de skal i altfald ikke komme og tro de er bedre end os! noget underligt noget...

Anmeld

3. maj 2012

kiwilouise

Månsson skriver:

Åh ja, i gamle dage var der bandter her i byen.. Bor i bjerringbro og vi er jo delt af gudenåen og der ku simpelthen være slagsmål over det.. Man kan godt se det på bygen at den ene side har der været mere veldstand på end den anden.. idag joker man bare med om man nu bor på den rigtige side Det er sku noget sært

jeg hørte godt om det der da jeg gik på efterskole i bjerringbro  vi var lidt skræmte så vi kom ikke så tit til byen

Anmeld

3. maj 2012

kiwilouise

Muhmi skriver:

Jeg sidder og "laver" opgave på skolen lige nu

Men så sidder der én af mine klassekammerater bagved mig og siger at "Mors er da også bare den værste ø i verdenen" osv osv.. Sådan virkelig hater på Nykøbing Mors..

Og da jeg flyttede fra sjælland til nord-salling gik der ikke lang tid før jeg blev klar over denne opdeling...

Altså jeg synes sgu Mors er en dejlig ø, ikke mindst fordi de har Løvbjerg

Der var det også i den by jeg boede i før, altså Frederiksværk der HADEDE vi Hundestederne og det var da bare en værre lortefiskerby... Men jeg aner ikke hvorfor... For jeg fulgte egentlig bare med på den da jeg var yngre...

Men jeg synes bare ikke jeg kan forstå hvorfor mere...

Nu sidder jeg så bare og undrer mig over HVORFOR det er at det altid bliver delt sådan op her i landet... ??

Er det alle steder at det er sådan??

Er det mig der er underlig, fordi jeg synes det er underligt??

jeg bor på øen Falster nedunder sjælland. ved siden af ligger øen Lolland og selvom det kun er en å der skiller os så vil vi ikke samlignes med hinanden på nogen måde

Anmeld

3. maj 2012

JonTri

Ha jeg er fra Sjørslev, men gik i skole i Kjellerup. Og der kan man ik li ret mange, for vi var på kant med Thorning, ans og karup:-).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.