Anonym skriver:
Det er helt iorden
Skrev jo netop for at høre jeres erfaringer og råd.
På nogle områder tror jeg nok jeg elsker ham men er bare ikke sikker når nu jeg sidder ikke og har det mindste savn til ham
Jeg tror ikke du skal måle din kærlighed til ham i forskellige ting som savn osv. Hvis han var væk i flere uger, ville det måske være lidt mærkeligt, hvis du ikke savnede ham. Men igen behøvede det sikkert ikke nødvendigvis betyde, at du ikke elskede ham. Der kan være så mange grunde til, at man har det, som man har det.
Jeg har selv for mange år siden kæmpet enormt meget med tvivlen omkring om min kærlighed var god nok, stærk nok osv. Men det fandt jeg bare pludselig ud af, at det var den, og jeg har ikke tvivlet i flere år. Mint vivl handlede på ingen måde om min kæreste eller om vores forhold, men om en grundlæggende tvivl hos mig selv til mig selv. Generelt om jeg var god nok og om jeg elskede godt nok. Hvis man beslutter sig for, at man vil være sammen, så er muligheden for andet der ikke, og så tror jeg det er langt lettere at kæmpe for kærligheden, fordi man ikke hele tiden har i baghovedet at der måske kunne være noget bedre et andet sted...
Anmeld