Savner ikke min partner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.958 visninger
55 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. april 2012

Anonym trådstarter

Som overskriften siger så savner jeg ikke min partner.

Vi har nu ikke set hinanden siden lørdag og jeg syntes det virker underligt at jeg ikke på nogle måde savner min partner 

Faktis føler jeg mig helt fri nu hvor det bare er mig.

Bliver nærmest flov over at havde det på denne måde og sær fordi at jeg rigtig godt kan lidt min partners familie og ved min egen familie kan lidt min partner.

Ville i mene dette er et dårligt tegn fra min side? Eller er det "normalt" at havde det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

anynom

Anonym skriver:

Vi har nu ikke set hinanden siden lørdag og jeg syntes det virker underligt at jeg ikke på nogle måde savner min partner 

Bliver nærmest flov over at havde det på denne måde og sær fordi at jeg rigtig godt kan lidt min partners familie og ved min egen familie kan lidt min partner.

Ville i mene dette er et dårligt tegn fra min side? Eller er det "normalt" at havde det sådan?

Det er helt normalt (tror jeg). Jeg mærker heller ikke savn til min mand når vi ikke ses - først når han/jeg er hjemme igen.

Anmeld

30. april 2012

B&J

jeg er en af dem der næsten ikke kan sove uden min kæreste er der ja total fjollet men det er også sundt at være alene...

feks hvis jeg har bare en fridag så HADER jeg når han er hjemme fordi jeg elsker det alene tid jeg kan få der og de ting jeg laver osv...

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Det er helt normalt (tror jeg). Jeg mærker heller ikke savn til min mand når vi ikke ses - først når han/jeg er hjemme igen.

Jeg troede lige det var mig den var gal med.

Selv når min partner skriver syntes jeg heller ikke lysten er der til at skrive

Anmeld

30. april 2012

Kofoed.

Tror det er ganske normalt når den dybe forelskelse er væk

Anmeld

30. april 2012

anynom

Anonym skriver:

Jeg troede lige det var mig den var gal med.

Selv når min partner skriver syntes jeg heller ikke lysten er der til at skrive

Jeg kender det

Anmeld

30. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

Jeg synes det er lidt underligt. Men hvis du ikke får nogen form for sommerfugle i maven, når han kommer hjem, så kan jeg ikke lige se hvor gnisten er. Men ellers kan jeg jo læse, at I er flere i samme båd.

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Jeg synes det er lidt underligt. Men hvis du ikke får nogen form for sommerfugle i maven, når han kommer hjem, så kan jeg ikke lige se hvor gnisten er. Men ellers kan jeg jo læse, at I er flere i samme båd.

Ved ikke om der kommer sommerfugle nåR vi er sammen igen da vi ikke har været væk fra hinanden på den måde før.

Ved bare ikke om det er noget der kommer i perioder hos alle eller om det bare var mig der føler sådan

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Tror det er ganske normalt når den dybe forelskelse er væk

Det kan jeg jo håbe lidt.

Fra min side er jeg over det stadie hvor man er nyforelskede.

For de seneste måneder har jeg ikke rigtig haft lyst til at kysse/kramme eller sex 

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg er en af dem der næsten ikke kan sove uden min kæreste er der ja total fjollet men det er også sundt at være alene...

feks hvis jeg har bare en fridag så HADER jeg når han er hjemme fordi jeg elsker det alene tid jeg kan få der og de ting jeg laver osv...

Såsan havde jeg det også for bare et halvt år siden men nu er det vendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.