Savner ikke min partner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Det kan jeg jo håbe lidt.

Fra min side er jeg over det stadie hvor man er nyforelskede.

For de seneste måneder har jeg ikke rigtig haft lyst til at kysse/kramme eller sex 

Sådan her jeg det nu også nogle gange. Hvor kan man trække sig langt væk, hvis han har drukke øl fx, det stinker, førhen var man fuldstædig ligeglad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Sådan her jeg det nu også nogle gange. Hvor kan man trække sig langt væk, hvis han har drukke øl fx, det stinker, førhen var man fuldstædig ligeglad

Her er det ikke lugte eller ligene, fogennem af os ryger eller drikker meget sjældent

Anmeld

30. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Såsan havde jeg det også for bare et halvt år siden men nu er det vendt

måske er gnisten i mellem er blevet væk

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

måske er gnisten i mellem er blevet væk

Måske  Ville da være trist pga børnene, men kan man finde gnisten igen?

Anmeld

30. april 2012

Anonym

Jeg synes ikke du skal tænke over det, for sådan nogle perioder kan jeg sagtens have.. Men det plejer at vænne lynhurtigt og så savner man ham hele tiden.. Jeg synes bare du skal nyde tiden for dig selv nu.. Hvis ikke du har tænkt over det før til hver dag, tror jeg bestemt ikke du skal være nervøs..

Anmeld

30. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Måske  Ville da være trist pga børnene, men kan man finde gnisten igen?

evt snak med din partner omkring de ting du føler... måske er gnisten bare væk og der for skal man jo ikke blive sammen bare fordi man har børn alle skal være glade og lykkelige

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes ikke du skal tænke over det, for sådan nogle perioder kan jeg sagtens have.. Men det plejer at vænne lynhurtigt og så savner man ham hele tiden.. Jeg synes bare du skal nyde tiden for dig selv nu.. Hvis ikke du har tænkt over det før til hver dag, tror jeg bestemt ikke du skal være nervøs..

Rart det ikke kun er mig  Men jo jeg tænkte på det allerede lørdag aften hvor jeg bare syntes der var så dejlig stille efter børnene sov 

Nu har det bare være sådan i over en måned at h_n irretere mig ved de mindste ting.

Syntes bare der bliver gået i vejen og roddet og ikke mindst overset mig og mine behov

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

evt snak med din partner omkring de ting du føler... måske er gnisten bare væk og der for skal man jo ikke blive sammen bare fordi man har børn alle skal være glade og lykkelige

Ja jeg har så bare det problem at jeg får det rigtig skidt over at såre andre og ved det vil ende i et tåre anfald fra min partners side

Anmeld

30. april 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja jeg har så bare det problem at jeg får det rigtig skidt over at såre andre og ved det vil ende i et tåre anfald fra min partners side

nej self vil du ikke såre andre men man skal jo heller ikke være sammen med sin partner hvis gnisten er slukket

Anmeld

30. april 2012

Anonym

B&J skriver:

nej self vil du ikke såre andre men man skal jo heller ikke være sammen med sin partner hvis gnisten er slukket

gnisten kan man altid genfinde, hvis blot kærligheden og viljen er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.