Savner ikke min partner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

tænker også fx at give hinanden massage, spille brætspil når børnene er gået i seng (ved godt det lyder kedeligt, men nogle gange kan man jo tage de frække frem)

og så må du insistere på at holde tv slukket

Gør du dig stadig lækker for din kæreste?

Det er efterhånden sjældent da det som regl aldrig bliver opdaget eller kritiseret, men den anden vej er det også længe siden der blev gjordt bare lidt.

Min selvtillid er i forvejen langt nede så når jeg gør lidt ud af mig selv og det så bliver kritiseret så ryger lysten til at pynte på sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

4kløver

Min rejser snart en uge hold fast jeg glæder mig. Og jeg kommer ikke til at savne ham.
Skal bare hygge med ungerne og nyde stilheden. Men jeg elsker ham da stadig væk.

Anmeld

30. april 2012

Anonym

Anonym skriver:

Det er efterhånden sjældent da det som regl aldrig bliver opdaget eller kritiseret, men den anden vej er det også længe siden der blev gjordt bare lidt.

Min selvtillid er i forvejen langt nede så når jeg gør lidt ud af mig selv og det så bliver kritiseret så ryger lysten til at pynte på sig selv

ih....troede alle mænd kendte til at uskrevne regel og altid sagde/svarede: Du ser godt ud skat.

Ved din kæreste at din selvtillid ikke er så god længere?

Anmeld

30. april 2012

MortilCilas

Mmh, sønnens far havde jeg det på samme måde med, følte mig så lettet og fri når han ikke var hjemme, og var ved at blive kvalt når han var hjemme

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ih....troede alle mænd kendte til at uskrevne regel og altid sagde/svarede: Du ser godt ud skat.

Ved din kæreste at din selvtillid ikke er så god længere?

Ja for min selvtillid har altid været lille mens vi har været sammen

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Mmh, sønnens far havde jeg det på samme måde med, følte mig så lettet og fri når han ikke var hjemme, og var ved at blive kvalt når han var hjemme

Det er lige sådan jeg har det og har haft det i over en måned

Anmeld

30. april 2012

Ansemusen

Det er HELT normalt at have det sådan i perioder i et langt forhold!

Problemet i dag er, at mange mennesker vælger at smide forholdet ud af vinduet, når sådan en periode opstår, fordi vores samfund i dag giver os et billede af, at vi altid skal være lykkelige, forelskede og have sex i en uendelighed. Det synes jeg er trist!

Selvfølgelig skal man det meste af tiden føle en grundlæggende kærlighed til hinanden, men perioder med manglende lyst til hinanden, følelse af dyb kærlighed, øget irritation osv. er altså normalt og noget som kan gøre forholdet endnu stærkere, når man står det igennem og snakker sammen!

Jeg taler ikke om at lade sig nøjes, men om at kæmpe for kærligheden

Nyd du bare dine dage alene - det må være skønt!

Anmeld

30. april 2012

Anonym

Anonym skriver:

Ja for min selvtillid har altid været lille mens vi har været sammen

Hvis den altid har været lille, så er det måske noget du skal arbejde med (uafhægigt af dit forhold)

Lavt selvtillid kan være "farligt" i et forhold. Du ville måske tage mere initiativ hvis du havde selvtilliden på plads.

Men jeg synes da at du skal blive ved med at gøre dig selv lækker, ikke for ham, men for dig selv

Anmeld

30. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ansemusen skriver:

Problemet i dag er, at mange mennesker vælger at smide forholdet ud af vinduet, når sådan en periode opstår, fordi vores samfund i dag giver os et billede af, at vi altid skal være lykkelige, forelskede og have sex i en uendelighed. Det synes jeg er trist!

Selvfølgelig skal man det meste af tiden føle en grundlæggende kærlighed til hinanden, men perioder med manglende lyst til hinanden, følelse af dyb kærlighed, øget irritation osv. er altså normalt og noget som kan gøre forholdet endnu stærkere, når man står det igennem og snakker sammen!

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Det kan jeg kun give dig ret i.

Nu ville jeg også bare høre Om det var min der var underlig  Og så hvordan jeg evt kan gøre så vi kommer over denne lidt triste periode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.