Jeg kan ikke klare min svigermor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Plysbjørnen

Monica P skriver:

syntes egentligt du er lidt hård overfor din svigermor, hun gør og siger det jo ikke fordi hun er ond

Hun er syg, og det hun gør gør hun kun fordi hendes sygdom får mennesker til at gøre sådan.

Måske du lige skulle være lidt overbærende overfor hende, især når hun faktisk gør noget godt for jer i og med hun passer barn og hund imens i er ude og more jer.

Monica

Hun skal vel også behandle barn og hund ordenligt når hun passer dem....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Troldemommi

Aniteb skriver:

Hun skal vel også behandle barn og hund ordenligt når hun passer dem....

selvfølgelig skal hun behandle dem ordentligt, det er ikke det jeg påstår hun ikke skal, jeg ville bare ikke selv sætte en person som gør sådan til at passe mit barn.

Anmeld

30. april 2012

SjeBets

Kloster skriver:

Jeg tænker............ Har du sat dig ind i, hvad det vil sige at have en psykisk sygdom, som OCD?

Det er en yderst invaliderende sygdom, man ikke kan styre, hvor meget man end vil.

Tror bestemt, du vill ekunne samarbejde og forstå din svigermor meget mere, hvis du læste lidt om denne psykiske sygdom.

Også min tanke, men nu har jeg også selv to diagnose børn og en af dem med tvangstanker, som kan udvikle sig til slem OCD.  Og det han gør er bestemt ikke for at være irriterende eller noget, han kan bare ikke styre det. 

Anmeld

30. april 2012

Troldemommi

Jonatansmor skriver:

Fordi farmor også har en ret til at se sit barnebarn?

Nåhh ja :-) vidste der var et eller andet jeg  havde glemt

Anmeld

30. april 2012

MorDk

Konen er jo seriøst SYG! Men jeg var godt nok blevet godt og grundig træt - det er helt sikkert! Stakkels dig/jer siger jeg bare...!

KNUS!

Anmeld

30. april 2012

MorDk

MorDk skriver:

Konen er jo seriøst SYG! Men jeg var godt nok blevet godt og grundig træt - det er helt sikkert! Stakkels dig/jer siger jeg bare...!

KNUS!

Det jeg mener er hun lider af en psykisk sygdom så det er rigtig svært... og hun kan ikke selv styre sine handlinger (altid) MEN forståp dig udemærket!

Anmeld

30. april 2012

-Sigrid-

Det der med at have en i svigerfamilien som er psykisk syg er hårdt, for man kan ikke sige at de skal holde sig væk uden at føle sig som et svin. Min kærestes bror er også syg, og har skældt ud på ham et par gange, så du er ikke alene om det

Kom svigermor over?

BTW så gør min farmor det samme, det der med at kommentere at her roder, og min kæreste blev så sur at han tog vores datter og forlod rummet og kom ikke ind igen før de var taget hjem ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.