Jeg kan ikke klare min svigermor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

LouiseRH

Annana89 skriver:

Nu må du ikke misforstå mig, du har helt ret i at man skalprøve og sætte sig ind i hvordan hun har det og tage hensyn til det!

Men tænker bare at havde det kun været sårn nogle fjollede ting som

Med at skoene skal stå lige osv. Kunne man nok bedre leve med det og "tage hensyn" til det. Men når det gÅr ud over hunden i en eget hjem

Og hendes mening om trådstarters evnersomO mor så sys jeg det er at gå langt over stregen selvom hun lider af en psykisk sygdom. Jeg ville simpelthen ikke finde mig i det.

enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Troldemommi

syntes egentligt du er lidt hård overfor din svigermor, hun gør og siger det jo ikke fordi hun er ond

Hun er syg, og det hun gør gør hun kun fordi hendes sygdom får mennesker til at gøre sådan.

Måske du lige skulle være lidt overbærende overfor hende, især når hun faktisk gør noget godt for jer i og med hun passer barn og hund imens i er ude og more jer.

Monica

Anmeld

30. april 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Annana89 skriver:

Nu må du ikke misforstå mig, du har helt ret i at man skalprøve og sætte sig ind i hvordan hun har det og tage hensyn til det!

Men tænker bare at havde det kun været sårn nogle fjollede ting som

Med at skoene skal stå lige osv. Kunne man nok bedre leve med det og "tage hensyn" til det. Men når det gÅr ud over hunden i en eget hjem

Og hendes mening om trådstarters evnersomO mor så sys jeg det er at gå langt over stregen selvom hun lider af en psykisk sygdom. Jeg ville simpelthen ikke finde mig i det.

jeg blev også rigtig ked af det. Jeg gør alt hvad jeg kan for at gøre alt så godt. Men sko der skal stå snorlige og et badeforhæng der til tider ikke er trukket fra eller for ... det er ikke noget hun skal blande sig i .. så sygdom eller ej - det er ikke fair

Anmeld

30. april 2012

Monica P skriver:

syntes egentligt du er lidt hård overfor din svigermor, hun gør og siger det jo ikke fordi hun er ond

Hun er syg, og det hun gør gør hun kun fordi hendes sygdom får mennesker til at gøre sådan.

Måske du lige skulle være lidt overbærende overfor hende, især når hun faktisk gør noget godt for jer i og med hun passer barn og hund imens i er ude og more jer.

Monica

det er ogs sødt af hende, men at lukke en hund inde i 4-5 timer - skælde en dreng ud på 3 måneder fordi at han har mælk i mundvigen - og svine mig til fordi at badeforhænget ikke hænger som hun ønsker det... det bære jeg ikke over med...

Anmeld

30. april 2012

ønskebørn74

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

..Sagen er den, at jeg nok har jordens værste svigermor - selvom hun nok gør nogle af tingene i god mening ... MEN MEN MEN... Hun lider af ocd og har TOTAL rengøringsvanvid ... Og selvom at hun kommer her og her er rent, så kan hun ikke klare hvis jeg har en sutteflaske fremme, eller at vores sko ikke står på LIGE række. og hun kan heller ikke have hvis vinduerne ikke er åbne eller hvis badeforhænget på badeværelset ikke er trukket for. og hun kan slet ikke klare hvis min søn spilder mælk når han drikker flaske.... og værst af alt - hun kan ikke KLARE at jeg vasker min søns tøj i vasketøj uden duft - da jeg vasker det i noget allergivenligt fra REMA1000.. Og hun kan ikke klare at vi har vores lille chihuahua, som ELSKER at ligge og putte i sofaen.. Det synes hun altid er rigtig træls - og når hun kommer siger hun altid til hende at hun skal gå ned. - men hun ligger altid i sin kurv oppe i sofaen, så hun ligger ikke direkte ned på sofaen .....

Men jeg er selvfølgelig i trods og siger at det er MIN hund, MIN sofa, MIT barn og MIN lejlighed....

Den anden dag da hun skulle passe hund og barn i nogle timer da vi ville ud og spise og en tur i biografen - synes hun at min hund skulle være lukket ude, ude påå badeværelset. så da jeg kom hjem var jeg jo ved at flyve i totterne på hende og jeg havde virkelig lyst til at rykke hovedet af hende ... Herhjemme er min hund renlig og hun er rigtig glad - ,men jeg fandt hende på toilettet med lukket dør OG hun havde tisset og skidt derude .... SÅ HUN HAVDE IKKE VÆRET UDE I HVERTFALD - timer! Jeg blev så fortvivlet at jeg begyndte at græde helt vildt, for hunden var bange - min søn var underlig, han græd helt vildt og hun var skide sur over at min hund havde pevet hele aftenen ...

Jeg har sagt til hende at det er iorden hun er her, men hun skal ikke komme og gøre som hun gør. For hvis hun ikke kan lide tingene som de her her, så skal hun holde sig væk.......

Men hun bliver ved og ved med at komme og brokke sig.

Så i morges ringede hun og spurgte om hun måtte komme, og så siger jeg (måske ikke det sødeste at sige, men jeg ville bare sige det ! ) - Du må godt komme, men mine sko står ikke på række og Mikkas er ved at spise så han har nok mælk rundt om munden - hunden ligger i sofaen og hvis du kun har tænkt dig at brokke dig, så gider jeg ærligtalt ikke se på dig.

Hendes kommentar var: Nu synes hun at jeg skulle stoppe for jeg var godt nok en dårlig mor, at jeg lod min søn spise sig færdig før jeg tørrede ham rundt om munden! og at jeg lod ham røre ved vores hund var uansvarligt .......

MEN DE ELSKER HINANDEN, DE LIGGER ALTID SAMMEN. og selvfølgelig vil jeg ikke tage flasken fra ham når han spiser, jo hvis det render ned af ham så gør jeg det da, men tørre ham da ikke med det samme at han har mælk i mundvigen!

Ved ikke om det er mig der er noget galt med, men for satan altså - jeg skulle baaaaaaaaaaare ud med det! inden jeg springer i luften altså

hvis hun var min svigermor havde hun ikke været velkommen mere..

Anmeld

30. april 2012

LouiseRH

Nemlig. Altså det er synd hun har denne sygdom men jeg kan ikke se en god forklaring på at opføre sig sådan ...

tror også det rækker lidt ud over sygdommen det der vil ikke mene at sygdommen giver hende ret til at kalde dig en dårlig mor.

Anmeld

30. april 2012

Annana89 skriver:

AHHH jeg troR godt nok også min toldmodighed var blevet meget lille af det det. Det ville jeg ikke fonduer mig i. Hin skal slet ikke bestemme eller blande sig i jeres sager.

Hvad siger din man/kæreste til det?!

Han siger det samme som jeg gør han siger det bare ikke så direkte til hende .. mere med hentydninger

Anmeld

30. april 2012

kiwilouise skriver:

HAHAH  hold kæft en kommentar du kom med der  

jeg tænker bare at det er godt at hun ikke skal hjem til mig  for så havde hun da fået hjertestop af alle de tallerkner der stadig ikke er vasket op og stuen med sure strømper fra igår

hun var gået helt bananas . Men altså, hun må sku lade være at komme hvis hun ikke kan lide lugten i bageriet

Anmeld

30. april 2012

ønskebarn74 skriver:

hvis hun var min svigermor havde hun ikke været velkommen mere..

Det synes jeg heller ikke at hun er ... Men hun forstår bare ikke rigtig at hun skal acceptere tingene som de er her - ellers skal hun ikke være her

Anmeld

30. april 2012

Annana89

jeg blev også rigtig ked af det. Jeg gør alt hvad jeg kan for at gøre alt så godt. Men sko der skal stå snorlige og et badeforhæng der til tider ikke er trukket fra eller for ... det er ikke noget hun skal blande sig i .. så sygdom eller ej - det er ikke fair

Det kan jeg godt forstå du bliver. Selvom OCD er frygtelig sygdom og det må være svært for den der har den og personwns omgivelser så sys jeg bestemt ikke at den er undskyldning nok for at hun må være sårn efter dig, lade det gå ud over din hund eller bruge den til at det et ok at kalde dig en dårlig mor. 

Det skal du ikke finde dig i, og det ender da med det er dig der bliver "syg" hvis du både slal være en god mor, kæreste OG leve op til hendes krav og forestillinger for at "tage hensyn"till hendes sygdom.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.