..Sagen er den, at jeg nok har jordens værste svigermor - selvom hun nok gør nogle af tingene i god mening ... MEN MEN MEN... Hun lider af ocd og har TOTAL rengøringsvanvid ... Og selvom at hun kommer her og her er rent, så kan hun ikke klare hvis jeg har en sutteflaske fremme, eller at vores sko ikke står på LIGE række. og hun kan heller ikke have hvis vinduerne ikke er åbne eller hvis badeforhænget på badeværelset ikke er trukket for. og hun kan slet ikke klare hvis min søn spilder mælk når han drikker flaske.... og værst af alt - hun kan ikke KLARE at jeg vasker min søns tøj i vasketøj uden duft - da jeg vasker det i noget allergivenligt fra REMA1000.. Og hun kan ikke klare at vi har vores lille chihuahua, som ELSKER at ligge og putte i sofaen.. Det synes hun altid er rigtig træls - og når hun kommer siger hun altid til hende at hun skal gå ned. - men hun ligger altid i sin kurv oppe i sofaen, så hun ligger ikke direkte ned på sofaen .....
Men jeg er selvfølgelig i trods og siger at det er MIN hund, MIN sofa, MIT barn og MIN lejlighed....
Den anden dag da hun skulle passe hund og barn i nogle timer da vi ville ud og spise og en tur i biografen - synes hun at min hund skulle være lukket ude, ude påå badeværelset. så da jeg kom hjem var jeg jo ved at flyve i totterne på hende og jeg havde virkelig lyst til at rykke hovedet af hende ... Herhjemme er min hund renlig og hun er rigtig glad - ,men jeg fandt hende på toilettet med lukket dør OG hun havde tisset og skidt derude .... SÅ HUN HAVDE IKKE VÆRET UDE I HVERTFALD - timer! Jeg blev så fortvivlet at jeg begyndte at græde helt vildt, for hunden var bange - min søn var underlig, han græd helt vildt og hun var skide sur over at min hund havde pevet hele aftenen ...
Jeg har sagt til hende at det er iorden hun er her, men hun skal ikke komme og gøre som hun gør. For hvis hun ikke kan lide tingene som de her her, så skal hun holde sig væk.......
Men hun bliver ved og ved med at komme og brokke sig.
Så i morges ringede hun og spurgte om hun måtte komme, og så siger jeg (måske ikke det sødeste at sige, men jeg ville bare sige det ! ) - Du må godt komme, men mine sko står ikke på række og Mikkas er ved at spise så han har nok mælk rundt om munden - hunden ligger i sofaen og hvis du kun har tænkt dig at brokke dig, så gider jeg ærligtalt ikke se på dig.
Hendes kommentar var: Nu synes hun at jeg skulle stoppe for jeg var godt nok en dårlig mor, at jeg lod min søn spise sig færdig før jeg tørrede ham rundt om munden! og at jeg lod ham røre ved vores hund var uansvarligt .......
MEN DE ELSKER HINANDEN, DE LIGGER ALTID SAMMEN. og selvfølgelig vil jeg ikke tage flasken fra ham når han spiser, jo hvis det render ned af ham så gør jeg det da, men tørre ham da ikke med det samme at han har mælk i mundvigen!
Ved ikke om det er mig der er noget galt med, men for satan altså - jeg skulle baaaaaaaaaaare ud med det! inden jeg springer i luften altså