ser du fjernsyn naar du spiser ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2012

Gravid2012

tarkoflen skriver:

Hi hi jeg følger med jeg tænker, at man nok bare skal tage sig sammen, og jeg tror faktisk slet ikke det bliver noget problem, når der kommer et barn, for så handler det om hvilke værdier man gerne vil give videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

MyLove E

1234567890 skriver:

wauw.. ingen Tv ? flot! Jeg har ogsaa lyst til at smide den ud nogen gange, det er saa svaert at faa sig til at lave noget andet end at se tv...

Jeg savner det lidt nogen gange.. Men har det okay med det.. Det er ikke helt mit valg.

Anmeld

28. april 2012

B&J

1234567890 skriver:

vi har egentlig ogsaa kun tv i stuen, men nu er stuen og koekkenet i samme rum desvaerre Det maa vaere hyggelig at spise uden tv, det skal proves en dag... hihi

jaa det er hyggeligt men jeg kan nu også godt lig tvet det gjorde vi hvergang da vi ikke havde daniel slemme os hihihihi

Anmeld

28. april 2012

Gravid2012

B&J skriver:

jaa det er hyggeligt men jeg kan nu også godt lig tvet det gjorde vi hvergang da vi ikke havde daniel slemme os hihihihi

ja syntes da ogsaa man kan tillade sig det naar man ingen boern har, syntes bare ikke jeg vil naar min baby kommer... SLUT PRUT!

Anmeld

28. april 2012

B&J

1234567890 skriver:

ja syntes da ogsaa man kan tillade sig det naar man ingen boern har, syntes bare ikke jeg vil naar min baby kommer... SLUT PRUT!

nemlig ej engang i mellem hvis vi hygger en weekend så skal vi have pizza også sidder vi og ser en god børne film det er hygge og vores dreng nyder det også

Anmeld

28. april 2012

TrineMine86

1234567890 skriver:

Fra da jeg var helt lille, sad vi altid foran fjernsynet naar vi skulle spise morgenmad, frokost og aftensmad. Og syntes slet ikke jeg kan vaenne mig af med det. Jeg nyder slet ikke maden hvis tv'et ikke er taendt.

Syntes det er synd at sidde og se fjernsyn, syntes det skal vaere en tid hvor man sidder som en familie og nyde maden, og ha en hyggelig samtale. Hvad er jeres mening om det ?

Og vil rigtig gerne vaenne mig af med det inden den lille kommer, saa vi kan spise som en familie sammen, uden fjernsyn!

da jeg boede hjemme hos mine forældre så jeg ALDRIG fjernsyn når vi skulle spise, men da jeg så flyttede hjemmefra med min kæreste, begyndte vi med det og det var sjældent at det var slukket

men nu hvor vi er blevet forældre, har vi tvunget os selv til at slukke det når vi spiser - da vi ikke vil vænne vores søn til det, samt at han bliver så ukoncentreret når der sker noget og han skal spise så..

Anmeld

28. april 2012

Gravid2012

B&J skriver:

ja er ogsaa sikker paa han nyder det mere end hvis han saa hver gang han spiste... go plan

Anmeld

28. april 2012

B&J

1234567890 skriver:

ja er ogsaa sikker paa han nyder det mere end hvis han saa hver gang han spiste... go plan

nemlig... man må også gerne rå hygge ind i mellem

Anmeld

28. april 2012

Gravid2012

TrineMine86 skriver:

da jeg boede hjemme hos mine forældre så jeg ALDRIG fjernsyn når vi skulle spise, men da jeg så flyttede hjemmefra med min kæreste, begyndte vi med det og det var sjældent at det var slukket

men nu hvor vi er blevet forældre, har vi tvunget os selv til at slukke det når vi spiser - da vi ikke vil vænne vores søn til det, samt at han bliver så ukoncentreret når der sker noget og han skal spise så..

super... og flot at i kunne vaenne jer af med det

Anmeld

28. april 2012

Gravid2012

B&J skriver:

nemlig... man må også gerne rå hygge ind i mellem

ja det maa man i hvert fald...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.