ser du fjernsyn naar du spiser ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du en af dem der ser TV under aftensmad ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.285 visninger
41 svar
0 synes godt om
28. april 2012

Gravid2012

Fra da jeg var helt lille, sad vi altid foran fjernsynet naar vi skulle spise morgenmad, frokost og aftensmad. Og syntes slet ikke jeg kan vaenne mig af med det. Jeg nyder slet ikke maden hvis tv'et ikke er taendt.

Syntes det er synd at sidde og se fjernsyn, syntes det skal vaere en tid hvor man sidder som en familie og nyde maden, og ha en hyggelig samtale. Hvad er jeres mening om det ?

Og vil rigtig gerne vaenne mig af med det inden den lille kommer, saa vi kan spise som en familie sammen, uden fjernsyn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Nettemor

Jeg har stemt nej! Det er virkelig virkelig sjældent vi har fjernsynet tændt til aftensmaden. Jeg kan simpelthen ikke ha det! Det er så forstyrrende. Jeg kan ikke koncentrere mig om at snakke med manden.. Så det er KUN hvis jeg er helt alene hjemme. Og der er det endda sjældent..

Morgenmaden tilgengæld for sønnen som regel lov til at sidde og se fjernsyn til. Så render vi og gør os klar imens.. Han bruger nemlig noget længere tid til morgenmaden end os andre..

Anmeld

28. april 2012

tarkoflen

Jeg synes vi er blevet lidt slemme til det, men har aldrig været vant til det, da jeg boede hjemme, og det er bestemt heller ikke noget jeg vil, når vi får børn! Jeg synes det kan være et forstyrrende element for mig, og jeg kan dog godt spise samtidig med! Jeg synes man hører om alt for mange børn der ikke vil spise, fordi de simpelthen ikke kan koncentrere sig om både at spise og se tv....

Men hvis du finde gode råd til, hvordan man får vendt sig af med den dårlige vane, så tager jeg gerne imod gode råd

Anmeld

28. april 2012

Gravid2012

Nettemor skriver:

Jeg har stemt nej! Det er virkelig virkelig sjældent vi har fjernsynet tændt til aftensmaden. Jeg kan simpelthen ikke ha det! Det er så forstyrrende. Jeg kan ikke koncentrere mig om at snakke med manden.. Så det er KUN hvis jeg er helt alene hjemme. Og der er det endda sjældent..

Morgenmaden tilgengæld for sønnen som regel lov til at sidde og se fjernsyn til. Så render vi og gør os klar imens.. Han bruger nemlig noget længere tid til morgenmaden end os andre..

bare af nysgerrighed, hvordan blev du opdraget - at fjernsynet skulle vaere slukket ? taenker bare over om det er min foraeldres skyld, eller om det bare er noget med mig at goere?

tak for dit svar

Anmeld

28. april 2012

B&J

nej vi spiser i køkkenet og der er ingen tv men vi kan finde på hvis vi er alene hjemme og spise i stuen

Anmeld

28. april 2012

MyLove E

Jeg hat stemt nej. Vi har ikke noget tv..

Da jeg boede hjemme ved min mor gjorde vi det tit..

Anmeld

28. april 2012

Gravid2012

tarkoflen skriver:

Jeg synes vi er blevet lidt slemme til det, men har aldrig været vant til det, da jeg boede hjemme, og det er bestemt heller ikke noget jeg vil, når vi får børn! Jeg synes det kan være et forstyrrende element for mig, og jeg kan dog godt spise samtidig med! Jeg synes man hører om alt for mange børn der ikke vil spise, fordi de simpelthen ikke kan koncentrere sig om både at spise og se tv....

Men hvis du finde gode råd til, hvordan man får vendt sig af med den dårlige vane, så tager jeg gerne imod gode råd

Haaber jeg faar nogen i denne traad, saa skal jeg nok sende dem til dig.. saa kan vi gaa paa afvaendning sammen

Anmeld

28. april 2012

Gravid2012

Tauf skriver:

Jeg hat stemt nej. Vi har ikke noget tv..

Da jeg boede hjemme ved min mor gjorde vi det tit..

wauw.. ingen Tv ? flot! Jeg har ogsaa lyst til at smide den ud nogen gange, det er saa svaert at faa sig til at lave noget andet end at se tv...

Anmeld

28. april 2012

Gravid2012

B&J skriver:

nej vi spiser i køkkenet og der er ingen tv men vi kan finde på hvis vi er alene hjemme og spise i stuen

vi har egentlig ogsaa kun tv i stuen, men nu er stuen og koekkenet i samme rum desvaerre Det maa vaere hyggelig at spise uden tv, det skal proves en dag... hihi

Anmeld

28. april 2012

tarkoflen

1234567890 skriver:

Haaber jeg faar nogen i denne traad, saa skal jeg nok sende dem til dig.. saa kan vi gaa paa afvaendning sammen

Hi hi jeg følger med jeg tænker, at man nok bare skal tage sig sammen, og jeg tror faktisk slet ikke det bliver noget problem, når der kommer et barn, for så handler det om hvilke værdier man gerne vil give videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.