størrelse 80 allerede :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Nea85

Hold da op!
Min datter bliver 1 år i næste uge, og hun bruger for det meste str. 74 (vi er nu begyndt at bruge 80 også). Det er vildt, at der er så stor forskel på børnenes størrelse. Men som andre også har skrevet, kommer det også meget an på mærkerne. Jeg synes, at det fra H&M er meget passende i størrelserne, så det bruger jeg som "målestok" i forhold til andre mærker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Nea85

Nea85 skriver:

Hold da op!
Min datter bliver 1 år i næste uge, og hun bruger for det meste str. 74 (vi er nu begyndt at bruge 80 også). Det er vildt, at der er så stor forskel på børnenes størrelse. Men som andre også har skrevet, kommer det også meget an på mærkerne. Jeg synes, at det fra H&M er meget passende i størrelserne, så det bruger jeg som "målestok" i forhold til andre mærker..

Det skal så lige siges, at hverken jeg eller hendes far er særligt høje, så det har jo også en del at sige

Anmeld

26. april 2012

Troldemommi

foto på lærred skriver:

Ej men det går bare SÅ hurtigt (for hurtigt) Var hos lægen til 4 års undersøgelse med min store pige, og der var to babyer på 1 måned og en anden på 3 måneder. De så bare SÅ små og dejlige ud. Kan ikke forstå det kun er 6 måneder siden min mindste var så lille. Bare man kunne stoppe tiden engang i mellem. Bare en smule

Camilla

ja det ville være en dejlig ting at kunne :-)

Anmeld

26. april 2012

piadas

Haha, der er vist stor forskel!

Min datter er 14 måneder, og hun bruger stadig str. 80 og en lille smule 74! Det har hun gjort længe, men vi skal vist så småt over i 86, inden så længe...

Anmeld

26. april 2012

Caracatita

Uha....jeg tror nok, at min nr. 2 var i str 80, da han var 4 mdr......han vejede også allerede 8.2 kg, da han var 2 mdr og 3 uger!!!

På et tidspunkt begynder det at gå langsommere, kan jeg love dig

Anmeld

26. april 2012

meem

Min pige er næsten 11mdr og er på vej op i en str 80... Ifølge tøjet følger hun størrelsen meget godt, da 74 svarer til 9mdr og 80 svarer til 1år ??

Anmeld

26. april 2012

Troldemommi

Frøken J. skriver:

Ej hvor skægt, tror ROse er sammen størrelse og hun er en måned yngre. Hvor lang er hun? Rose er et par og 70 cm og cirka 8,5 kilo og lige så stille ind i str. 80 i overdele.. Det er sygt!! Men det er jo også spændende de blver større og kan mere!

en måned yngre og så er hun ligeså stor som Johanne :-), og her går jeg og syntes Johanne vokser meget stærkt, der er da fut i Rose, det er jo en dejlig ting at de trives, men det går bare så stærkt :-)

Monica

Anmeld

26. april 2012

Laura.

Monica P skriver:

så skal der igen ryddes ud i babytøjet :-( bliver så sentimental hver gang det sker, det er jo fint at hun vokser og tager på men Johanne er kun 7 måneder og en uge og tøjet i størrelse 74 er ved at være for lille til hende.

Hvad størrelse brugte jeres da de var 7 måneder og en uge???

Jeg føler lidt jeg klynger mig til alt det der gør hende lille for det går bare så frygtelig stærkt, hun er allerede vokset 21 cm og vejer ca 8,5 kilo.

syntes tøjet i størrelse 80 ser så stort ud

Monica

Ja, det går nemlig bare SÅ stærkt, og det ses ihvertfald på tøjet !!
Min datter brugte vidst nok str. 62 da hun var 7 mdr. gammel.. hun er lige fyldt 1 år og skal først nu op i str. 80.. Hun er en lille nips og har altid været det.. så her går det ikke så stærkt... og så alligevel nok til at jeg næsten ikke kan følge med..

Jeg synes ligesom dig, at tøjer i str. 80 ser SÅ stort ud og jeg tænker, a det kan da ikke passe !? Men jeg har erfaret, at der er forskel på str. fx. at der er noget tøj i str. 74 som er større end andet i 74.. det er ikke altid nemt..

Anmeld

26. april 2012

Frøken J.

Monica P skriver:

en måned yngre og så er hun ligeså stor som Johanne :-), og her går jeg og syntes Johanne vokser meget stærkt, der er da fut i Rose, det er jo en dejlig ting at de trives, men det går bare så stærkt :-)

Monica

Ja, det går bare hurtigt! Hun vokser ikke så meget i vægten mere, men kravler også. Men skyder i vejret! egentlig sjovt når hun er halv asiater, de er jo ikke så høje normalt

Anmeld

26. april 2012

SandieRa

Har det på præcis samme måde, man blir så trist når det går så frygtelig stærkt selvom man selvfølgelig er glad for de tager på og bliver større.....

Min søn vejer vel ca 8 kg og er vokset over 15 cm siden han blev født for 4 mdr siden..

Han bruger str 68 i bukser og bluser. Og bruger str 74 i bodyer. Er super glad for han er dejlig stor men nu må voksealderen godt lige tage en pause for str 80 er jo str 1 år!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.