størrelse 80 allerede :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.310 visninger
39 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Troldemommi

så skal der igen ryddes ud i babytøjet :-( bliver så sentimental hver gang det sker, det er jo fint at hun vokser og tager på men Johanne er kun 7 måneder og en uge og tøjet i størrelse 74 er ved at være for lille til hende.

Hvad størrelse brugte jeres da de var 7 måneder og en uge???

Jeg føler lidt jeg klynger mig til alt det der gør hende lille for det går bare så frygtelig stærkt, hun er allerede vokset 21 cm og vejer ca 8,5 kilo.

syntes tøjet i størrelse 80 ser så stort ud

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

L&V

Monica P skriver:

så skal der igen ryddes ud i babytøjet :-( bliver så sentimental hver gang det sker, det er jo fint at hun vokser og tager på men Johanne er kun 7 måneder og en uge og tøjet i størrelse 74 er ved at være for lille til hende.

Jeg føler lidt jeg klynger mig til alt det der gør hende lille for det går bare så frygtelig stærkt, hun er allerede vokset 21 cm og vejer ca 8,5 kilo.

Monica

Bodyer og bukser i 74-80 bluser i 68-74 men kommer super meget an på mærket De er bare ik små mere

Anmeld

26. april 2012

Ka+Ma=Be

Monica P skriver:

Monica

Kender det alt for godt! hehe. Det virker til, at vi i septembergruppen har fået os nogle store og hurtigt voksende børn! hihi.

Benjamin bruger stadig størrelse 74, meeen - de er sq ved at være ret korte i arme og ben. Torso passer han fint, men pga benene har vi taget heldragter i størrelse 80 i brug.

Jeg har også gemt noget af hans "babytøj" - bare fordi det er så sødt og småt 

Anmeld

26. april 2012

Frøken J.

Monica P skriver:

Monica

Ej hvor skægt, tror ROse er sammen størrelse og hun er en måned yngre. Hvor lang er hun? Rose er et par og 70 cm og cirka 8,5 kilo og lige så stille ind i str. 80 i overdele.. Det er sygt!! Men det er jo også spændende de blver større og kan mere!

Anmeld

26. april 2012

Troldemommi

Ka+Ma=Be skriver:

Kender det alt for godt! hehe. Det virker til, at vi i septembergruppen har fået os nogle store og hurtigt voksende børn! hihi.

Benjamin bruger stadig størrelse 74, meeen - de er sq ved at være ret korte i arme og ben. Torso passer han fint, men pga benene har vi taget heldragter i størrelse 80 i brug.

Jeg har også gemt noget af hans "babytøj" - bare fordi det er så sødt og småt 

Syntes bare det går alt for stærkt :-)

Anmeld

26. april 2012

foto på lærred

Monica P skriver:

Størrelse 80

Camilla

Anmeld

26. april 2012

Troldemommi

foto på lærred skriver:

Størrelse 80

Camilla

Jamen så er det vist helt normalt, puhh syntes det er lidt tit man skal skifte tøjstørrelser, det er lidt vemodigt :-S

Monica

Anmeld

26. april 2012

Troldemommi

Månsson skriver:

Bodyer og bukser i 74-80 bluser i 68-74 men kommer super meget an på mærket De er bare ik små mere

nej små er de ikke mere, jeg tænker tit på dengang Johanne snildt kunne putte i mine arme, nu stikker benene udenfor :-)

Anmeld

26. april 2012

foto på lærred

Monica P skriver:

Jamen så er det vist helt normalt, puhh syntes det er lidt tit man skal skifte tøjstørrelser, det er lidt vemodigt :-S

Monica

Ej men det går bare SÅ hurtigt (for hurtigt) Var hos lægen til 4 års undersøgelse med min store pige, og der var to babyer på 1 måned og en anden på 3 måneder. De så bare SÅ små og dejlige ud. Kan ikke forstå det kun er 6 måneder siden min mindste var så lille. Bare man kunne stoppe tiden engang i mellem. Bare en smule

Camilla

Anmeld

26. april 2012

L&V

Monica P skriver:

nej små er de ikke mere, jeg tænker tit på dengang Johanne snildt kunne putte i mine arme, nu stikker benene udenfor :-)

He he ja og lagde stille(laura fare rundt lige nu kravler op af mig for hun syntes ik vi ska sove nu)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.