Anonym skriver:
Vi har haft det godt, det sidste halve år. Vi har kun haft små diskussioner, intet stort eller noget. Lige pludselig fandt jeg ud af han er gået bag min ryg BIG time. Gået i byen en weekend, hvor han bildte mig ind han skulle hjem til familien, skrevet meget med en anden pige for nylig, med ordene ''Min skat, Skønne tøs, Smukke'' osv osv. 

Derfor blev jeg nød til at ligge alle følelser på hylden og slutte det. Og den var han bare helt med på. Det gjorde ham ingenting. Han skred med det samme, og har ikke hørt fra ham i to dage nu.
Det er forfærdeligt... Jeg bor på vestsjælland. 

Hold da op! 
Han har vist været ude af døren længe før end det reelt skete! Jeg kan godt forstå du er såret og chokeret.
Jeg sidder faktisk selv i en situation lige nu, hvor jeg ikke ved hvad jeg skal gøre..
Min mand jeg har været sammen med i lidt over fire år og gift med i under et år og vores søn på to har lige sagt til mig at han er sammen med mig fordi vi har Elias
Vi har til gengæld haft nogen ordentlige ture i vores forhold, måske er det tid til at trække stikket? Jeg syntes vi bliver værre og værre til at kommunikere for hver gang vi skændtes.. ikke voldeligt, men de ting der bliver sagt - og de forventninger der bliver stillet fra den ene side, såsom hvordan vi taler til hinanden bliver ikke respekteret. Han sagde: Gider du ikke godt bare holde din kæft. Havde jeg sagt det til ham, så var jeg blevet bedt om at pakke. Hvilket er sket et par gange, men vi har fundet ud af det. Men kan så forstå at han ikke har ændret mening men bare har ladt stå til og tænk sig at det begynder med noget der slet ikke burde have ført her hen. En bitte ting..
Som bare eskalerer. Selve dagen har været rigtig hyggelig og romantisk og sådan bare dejlig. Ingen optakt, og nu sidder vi her i hver vores sofa
Anmeld