Av mit hjerte :-( single 10 dage før termin.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Alexander&Lærke

åh nej da, sikke noget lige en storherfra...

øv sådan noget skal bare ikke ske så tæt på termin.... Håber du hurtigt kommer ovenpå igen og kan se lyst på tingene igen.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

4xGreve

Sikke en klaphat...

Du får lige en kæmpe  Herfra... 

Og husk at giv dig selv lov til at være ked af det, sur skuffet mm. 

Anmeld

26. april 2012

wamse

Ååhh for pokker da din stakkel

Kæmpe cyberkrammer herfra

Anmeld

26. april 2012

Sakris

Ville ikke smutte uden at give et .....

Øv en træls situation. Håber alt ændre sig når du har født. Håber du har nogle der kan tage med dig og støtte dig! 

Sejt at du turde gå fra sådan en klaphat så tæt på termin. Har selv været i et forhold, hvor jeg blev ALT for længe (dog uden at være gravid)! 

Anmeld

26. april 2012

JH12

Ville ikke smutte , uden at sende en kæmpe krammer..

Anmeld

26. april 2012

Misscbn

Anonym skriver:

Så blev jeg single 10 dage før min termin.  Og AV hvor har jeg dog ondt i hjertet. Jeg trænger til en god veninde eller noget der bare kunne være hos mig, og støtte mig lidt. Men jeg bor langt væk fra allesammen, så det ikke bare sådan lige at kører ud til dem. Slet ikke når jeg er så langt henne i min graviditet. 

Har i nogle gode råd, til kærestesorger? For det her gør da bare ubeskrivelig ondt indeni. Jeg vil så gerne bare nyde mine sidste dage i min graviditet og være lykkelig og glad. 

Men lige nu er jeg på INGEN måder lykkelig eller glad! Kan ikke glæde mig over så meget lige nu.  Hjæææælp piger! 

Anmeld

26. april 2012

Mille83

Kunne ikke forlade tråden uden og sende dig et KÆMPE kram herfra 

Anmeld

26. april 2012

Mullefisen2011

Anonym skriver:

Så blev jeg single 10 dage før min termin.  Og AV hvor har jeg dog ondt i hjertet. Jeg trænger til en god veninde eller noget der bare kunne være hos mig, og støtte mig lidt. Men jeg bor langt væk fra allesammen, så det ikke bare sådan lige at kører ud til dem. Slet ikke når jeg er så langt henne i min graviditet. 

Har i nogle gode råd, til kærestesorger? For det her gør da bare ubeskrivelig ondt indeni. Jeg vil så gerne bare nyde mine sidste dage i min graviditet og være lykkelig og glad. 

Men lige nu er jeg på INGEN måder lykkelig eller glad! Kan ikke glæde mig over så meget lige nu.  Hjæææælp piger! 

Åhhr arme dig.. Hvor er det synd for dig..

Får jo helt lyst til at tage hen til dig og hjælpe dig..
For det er da hårdt at stå alene med så få dage til termin..

Du får lige et kæmpe

Anmeld

26. april 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Super sødt af dig!  Tak for  det hjælper altid på det, når der er nogle der følger med mig, eller forstår mig.

Jeg bor på vestsjælland 

Du skal have lov til det, også prøv at nyde de dage du har tilbage af graviditeten!

Ja det var godt nok lidt langt væk! Men du kan altid skrive her på i pb hvis du får lyst!

Anmeld

26. april 2012

merethe

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.