Anonym skriver:
Vi har haft det godt, det sidste halve år. Vi har kun haft små diskussioner, intet stort eller noget. Lige pludselig fandt jeg ud af han er gået bag min ryg BIG time. Gået i byen en weekend, hvor han bildte mig ind han skulle hjem til familien, skrevet meget med en anden pige for nylig, med ordene ''Min skat, Skønne tøs, Smukke'' osv osv. 

Derfor blev jeg nød til at ligge alle følelser på hylden og slutte det. Og den var han bare helt med på. Det gjorde ham ingenting. Han skred med det samme, og har ikke hørt fra ham i to dage nu.
Det er forfærdeligt... Jeg bor på vestsjælland. 

OMG det kunne være mig der skrev det...
Blev selv alene lige før termin. Dog vil han gerne have mig tilbage.. men det var af helt samme årsager som dig. Så jeg ved hvor ondt det gør.. græder stadig ofter pga. det samme... Det gør så ondt.
Du er velkommen til at skrive privat til mig.. er også fra vestsjælland...
Selvom det er skide hårdt og drømmen om kernefamilien er ødelagt, så kan det lykkes at få det godt.
Fødte for 4 uger siden i dag og mig og lillepigen har det så godt.. det er kun mine følelser jeg skal have styr på.. er ked af det men samtidig lykkelig for livet sammen med min lille pige. Er ked af jeg ikke har en får at dele tingene med, men sådan er det nu engang.
Men skriv endelig til mig for ved hvordan du har det. Det er så hårdt at opdage sådan noget. Alt tillid er bare brudt og man føler sig dum og svigtet.
Anmeld