Av mit hjerte :-( single 10 dage før termin.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Ville ikke smutte uden en
men som en af de andre skriver, giv dig selv lov til at græde og være sur!

Hvor bor du henne af?

Super sødt af dig!  Tak for  det hjælper altid på det, når der er nogle der følger med mig, eller forstår mig.

Jeg bor på vestsjælland 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Øvvvvvvvv!!

Hvor bor du henne, for hvis du har brug for at snakke og du bor i nærheden skal du være velkommen!

super sødt af dig  Jeg bor på vestsjælland 

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

TUSINDEEEEE tak for alle sammen's . Det hjalp alligevel lidt på det at få lidt medfølelse herfra. Fik da et lille smil på læben, over i har givet jer tid til at læse og smide en sød besked.  åh der findes så mange gode mennesker ude i verden!

Anmeld

26. april 2012

Sujan

Anonym skriver:

Vi har haft det godt, det sidste halve år. Vi har kun haft små diskussioner, intet stort eller noget. Lige pludselig fandt jeg ud af han er gået bag min ryg BIG time. Gået i byen en weekend, hvor han bildte mig ind han skulle hjem til familien, skrevet meget med en anden pige for nylig, med ordene ''Min skat, Skønne tøs, Smukke'' osv osv.  Derfor blev jeg nød til at ligge alle følelser på hylden og slutte det. Og den var han bare helt med på. Det gjorde ham ingenting. Han skred med det samme, og har ikke hørt fra ham i to dage nu.

Det er forfærdeligt... Jeg bor på vestsjælland. 

OMG det kunne være mig der skrev det...

Blev selv alene lige før termin. Dog vil han gerne have mig tilbage.. men det var af helt samme årsager som dig. Så jeg ved hvor ondt det gør.. græder stadig ofter pga. det samme... Det gør så ondt.

Du er velkommen til at skrive privat til mig.. er også fra vestsjælland...

Selvom det er skide hårdt og drømmen om kernefamilien er ødelagt, så kan det lykkes at få det godt.
Fødte for 4 uger siden i dag og mig og lillepigen har det så godt.. det er kun mine følelser jeg skal have styr på.. er ked af det men samtidig lykkelig for livet sammen med min lille pige. Er ked af jeg ikke har en får at dele tingene med, men sådan er det nu engang.

Men skriv endelig til mig for ved hvordan du har det. Det er så hårdt at opdage sådan noget. Alt tillid er bare brudt og man føler sig dum og svigtet.

Anmeld

26. april 2012

mortilfreja

Det er rigtig trist når sådan noget sker men glæd dig til verdens største kærlighed snart kommer ud til dig

Skriv endelig til mig.. Jeg bor også på vestsjælland og kommer gerne til dig hvis du har brug for at læsse af eller bare hygge

Krammer til dig

Anmeld

26. april 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Vi har haft det godt, det sidste halve år. Vi har kun haft små diskussioner, intet stort eller noget. Lige pludselig fandt jeg ud af han er gået bag min ryg BIG time. Gået i byen en weekend, hvor han bildte mig ind han skulle hjem til familien, skrevet meget med en anden pige for nylig, med ordene ''Min skat, Skønne tøs, Smukke'' osv osv.  Derfor blev jeg nød til at ligge alle følelser på hylden og slutte det. Og den var han bare helt med på. Det gjorde ham ingenting. Han skred med det samme, og har ikke hørt fra ham i to dage nu.

Det er forfærdeligt... Jeg bor på vestsjælland. 

Sikke en klaphat!!

Kæmpe til dig!!

Jeg føler med dig! Håber du kommer hurtig ovenpå igen!

Anmeld

26. april 2012

Guldimaven

Kæmpe krammer til dig! Hvor må det være hårdt!

Anmeld

26. april 2012

2721

Kæmpe kæmpe kram til dig.
Føler med dig

Anmeld

26. april 2012

FruK

Åh, hvor jeg føler med dig.

Har du ikke nogle, der kan komme og hygge lidt om dig? Ellers tag i mod nogle af dem, der skriver her, at de bor tæt på dig.

Hvad med nogen at tage med til fødslen?

Det må være hårdt at gå igennem alene, men samtidig tror jeg også, som de andre skriver, at når først din prinsesse komme ud, så vil fokus være på hende og jer to.

Mange tanker til dig.

Anmeld

26. april 2012

pemiro

åh nej hvor har jeg ondt af dig...

Du skal ha et helt ton  herfra..

Håber virkelig du snart får det bedre igen... Men lige en ting: hvor er du sej at du gør det forbi, i stedet for at blive.. Det er virkelig stort af dig. Synes desværre man hører om mange der ikke har modet, og derfor ender med at forblive i et forhold der ikke er godt for dem.. Så  for at du turde sige stop, når han har ydmyget dig sådan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.